rimar en sweetmiekie, gefeliciteerd meiden!! rimar, wat snel alweer joh!! ben superblij voor je! hier komen de kriebels heeeeel erg opzetten voor vrijdag..me trouwen...en mocht ik weer een korte ltfase hebben.. hoop ik niet dat ik ongie ga worden die dag..maar misschien wel een + zou een mooi cadeau zijn! me boobs zijn namelijk flink geworden en gevoelig, heb ik anders nooit..maar we zien het wel.....xxx mamatje
hooooooooooiiiiii, hoe is het? Is je vent weer helemaal in orde? En is je meisje weer bekomen van de schrik?
Dames, Ik ben er weer vandoor.. Ga nog ffies bankhangen met mijn lieffie en dan lekker op tijd naar bed...Nog ffies boekkie lezen, slapen en dan morgen nog ffies een tessie ertegen aan gooien... Kan nu bijna niet wachten... Nou meiden, ik kom morgen nog wel ffies langs als ik tijd vrij heb op mijn werk.... Dan kan ik jullie meteen vertellen hoe de Predictor test was... Bye Bye Ladies....
Sammie, wat fijn dat het allemaal goed is verlopen! BEG, leuk dat het vertellen zo super was...je bent al weer 7 weken... echt super!! en sweetmiekie, jij bent echt ontzettend zwanger!!! hahah...van harte meis!!
gaat wel goed hier hoor ben alleen een beetje verdrietig door weer een actie van me familie en moeder met me mannetje gaat het wel iets beter hij heeft nog wel pijn en een hele dikke hand.... me meisje is weer helemaal blij
lijkt me inderdaad heel onwerkelijk, zo snel weer opnieuw zwanger!!! maar, dat moet een goed teken zijn...het is je zo gegunt!!!
hoiiii Ik kom ff langs en zie; RIMAR, gefelicitééérd meid!! top! Alle andere die ondertussen op roze gegaan zijn; ook gefeliciteerd!! Van harte... Wachters... sterkte! Geduld! Succes! Klussers... geniet ervan! Het wordt een stuk minder "wild".. haha. Duivels; balen meiden, volgende ronde een nieuwe kans! En verder? Hoe is het hier? Nog nieuwtjes? Liefs
hihi, kan over 3 weken, nog een kleine week worden teruggezet gyn denkt nav de afgelopen echo, dat mijn eisprong later is geweest
me tante en moeder liepen te zeuren over dat oma meer met me meisje moest doen blablabla en toen zei ik dat ik haar niet mee wil geven als ze met 2 pubers al weg gaat die elkaar in elkaar slaan :x maarja dat is natuurlijk niet zo.... en toen ging me moeder gelijk weer zo afstotend doen van nou laat dan maar zitten enzo... :x