hallo dames ik had even geen zin in zw schapspagina sorry! Nare week achter de rug...tis wat met mij pff nu weer druk aan de klus hihih hier ook heel wat zwangere wat leuk zeg!! xx
gefeliciteerd meid, bij ons in gelderland kon ik met 8 weken komen voor intake gesprek en met 10 weken voor de eerste echo.... t is even wachten maar je krijgt er wat moois voor terug. x
@SweetMiekie: gefeliciteerd joh! Bij ons is ook intake vk bij 8 weken en eerste echo normaal (dus zonder geschiedenis van mk's ofzo) 11/12 weken geloof ik. Landelijk is het wel een beetje gelijk dacht ik, ivm mogelijke vroege screening, dan moeten ze je wel op tijd op intake hebben om alles uit te leggen. Bij mijn vk stond het ook op de website. Maar ja... als je geen idee hebt van je cyclus..? Wanneer heb je ook alweer voor het eerst getest? En was die meteen knal-positief? Bij ons gaan ze eigenlijk toch standaard uit van de datum van de eerste dag van je laatste ongi, zelfs als je door bijv. ovutests weet dat je cyclus anders was. Ik zou zeggen: bel ze gewoon en vraag het! Succes!