tja......moet je erop zeggen he.........Ga tenminste wel naar New York toe nu!!!!!! Gaan we dit weekend boeken voor 1e week mei! Moet er toch maar t positieve van inzien he!
Ja gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf he dat had ik bedacht 2 maanden terug ofzo toen ik er helemaal doorheen zat. Als ik met mijn verjaardag nog niet zwanger zou zijn zouden we dat gaan boeken en tja...woensdag ben ik jarig!
Maar ga me ondertusse ff omkleden ga zo met mijn vriendinnetje de stad ff in...blijf hier nog wel even beetje hangen hoor.
hallo meiden... hoe is het hier? ik zag dat zijvandehoek zwanger is...gefeliciteerd!!!! subke maandag pas testen....... dat duurt nog even sterkte.... verder heb ik niet bijgelezen omdat mijn computer traag is en me er steeds uit gooit... zijn er nog bijzonderheden die ik graag zou willen weten x
thelady ook zwanger. En verder ik niet weet, ben afgelopen dagen absent geweest. Wegens overvloedig slapen hahah
Ingef: ongi geworden begrijp ik? Balen meid! Succes in de volgende ronde! Charmed: aaaahhhh, witter dan wit is gewoon k*t. Is er nog mogelijkheid tot verlaat ei?? Wel heeeel gaaf om naar New York te gaan! Lijkt me echt super!! BEG: lekker bij kunnen slapen?