@Mel, doe ik ook wel hoor! Vandaag op werk geen last gehad van de kleine beb hahah maar eenmaal in de auto voelde ik me echt zwaar vermoeid! Hoe is het met jou petatje?
gaat goed he,buikje begint stilaan ronder te worden en begint beetje in de weg te zitten bij het bukken...Beebje doet het goed denk ik en volgende week donderdag hebben we gelachtsbepaling dus ik zweef rustig verder op men roze wolk hou je in de gaten hoor meid! deze beeb blijft goed plakken!
hihi, nou had ik vanmezelf altijd wel een buikje al, maar nu wordt ie toch wel al wat hoger boller, zal wel door mijn darmen komen hahah
Hey dames! Weer thuis van cursus, hoe is het hier? Zijn er nog nieuwe zwangeren? Andere belangrijke zaken? Ik ga zo al vroeg mijn bedje in,behoorlijk moet + errug misselijk hele dag. Maar ach, ik klaag niet hoor
hey dames! kwam even zeggen dat de testen niet in de post zaten maar.. 't mannetje zei om kwart voor 8 ineens dat ie wou dat ik toch ergens nog 'n test ging halen dus ben ik er bij de colruyt eentje gaan halen en ga ik dus morgenvroeg testen (vooropgesteld dat ik niet ongesteld ben geworden natuurlijk )
das prima.. ben ook net meteen gaan winkelen en hij zei 'amai, ge winkelt in ieder geval wel alsof ge zwanger zijt'
ooooooooo Subke wat spannend!!!!!!!!!!!!! ik was vanavond niet thuis en ik maar zenuwen.... hihihi ga morgenochtend gelijk kijken!
Goofychick balen! *dikkeknuf* je weet maar nooit he! misschien denk je nu juist van niet maar is het toch wel gelukt