hello ladies! het is weer aftellen geblazen..... pffffff, lang geleden dat ik het zo moeilijk had met die laatste dagen! afgelopen week dacht ik echt dat ik weer zo'n korte cyclus had van 26-28 dagen, tot nu toe nog geen ongi te bekennen! ik heb dus echt geen zin in een super lange cyclus!
Subke... wat balen van je nega test! Maarrr geen bloed geeft moed he? Yootje... het schiet weer op voor jou ja! Bijna testen! L78... dat is balen! Misschien ff snel als jullie je een momentje wat beter voelen? InCognito... we lopen gelijk meid!! @hier even een dutje gedaan. Ik was zo moe! Vanmorgen gewerkt en gisteren avond te laat naar bed... we waren aan het... jullie raden het nooit! Lego'en Schoonmoeder belde gisteren avond op of we de doos lego wilden uitzoeken omdat alles door elkaar zit. Mannetje heeft 2 broers dus 3 dozen lego met bouwtekeningen door elkaar. Tja... dan ga je maar ongegeneerd op een kleed op de grond zitten lego'en
haha cyntje, lego'n! is ook een vorm van klussen , haha volgens mij heeft mijn moeder ook nog alles van de lego thuis! erg leuk speelgoed is dat!
Superspeelgoed, Sam heeft net ook een lading Duplo gekregen. Errug leuk!! Cynth, zit er denk ik niet meer in....we zijn te laat Yootje, fijn te lezen dat jullie het naar je zin hebben. Is de verbouwing al gestart?
haha, gelukkig is er ook nog ander werk, nu is hij namelijk wat gaten aan het dichtmetselen in de muren, plekken waar bakstenen loszitten e.d. ik hoop maar dat ik snel zwanger ben, dan ligt er namelijk wat meer druk om het apartement af te krijgen. ik zie ons namelijk echt niet met een baby op het kamertje zitten waar we nu zitten!
dames, ben er wwer vandoor! een diner maken voor 6 personen, zijn er niet veel, maar is ook wel eens leuk!
Hoooooooi, Boodschappen gedaan, lekker gezonde spullen gehaald hihi. Heb ook kip gehaald, weet alleen niet of ik het kan klaarmaken. Werd misselijk toen ik die filets zag... hihi Net een was aangezet, ga nu maar de droge was afhalen. En dan lekker op de bank onderuit! Doei meiden!!!!
Ha meiden! Hier ook weer thuis. Vanmiddag met mams de Haagse markt onveilig gemaakt (ik heb een hekel aan die drukte ) en zijn goed geslaagd. We gaan vanaf woensdag weer gezellig samen op naaicursus dus er moesten stofjes en dergelijke ingeslagen worden Zonder die cursus kan ik me er niet toe zetten achter dat ding te gaan zitten en het is ook wel gezellig met een groep dames bij elkaar. Hebben ook nog een turkse pizza gegeten. Nu lekker onderuit op de bank met een kop thee. Ik kom straks nog wel even spieken!
Heb hele goede hoop voor de septemberronde want er zijn meer ziekenhuizen waar ik kan reageren Er zijn al 10 brieven de deur uit, en maandag gaat de rest (ook nog iets van 5 geloof ik) de deur uit. Dus veel meer kansen om september te gaan beginnen. Vandaag kan ik ook weer een ander hoofdstuk gaan afsluiten. Ben vandaag namelijk ongi geworden (na weer een nette cyclus van 28 dagen) dus ik ga weer aan de pil. Blijft toch eng om mijn hele leven om te gooien. Maar sta nog altijd achter mijn keuze.
Goeieavond hier eindelijk ook weer thuis! me meisje en ik hebben dezelfde schoenen allebei puma's echt super leuk! @ zethu echt spannend!!! duim voor je dat je aangenomen word! volgens mij is niemand hier
jaaa hier sneeuwt het!!! hier is het bijna bunkertijd! lekker laat.... Pizzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!