Vies mens! Ik heb hier nog 2 mega grote potten staan en heb er nog wel een bus slagroom voor je bij ook Hier ook regen trouwens. Heb het warmmmmmmm hele rode wangetjes heb ik er van. Hoop niet dat ik ziek ga worden!
hahah hier ook ng een pot augurken..... het is hier droog maar vresslijk koud min 3,5 inmiddels. net gedouchd dus lekker in de pyama na dag werken pffff. subke's test was dus nega. wil morgen ook al wel testen maar ben bang net zoals altijd een nega test te krijgen. en wanneer het niet mogelijk is krijg ik dus tot 2x aan toe een posi. zucht vrijdag zaterdag moeten de duivels komen... meende gister al maar viel mee
Hihi, hier net 3 augurken op, met 1 babybel kaasje haha mag niet ziek worden, is vast gewoon je temp die omhoog schiet
Jep, hier ligt weer een beste laag sneeuw hoor!! Je kan alleen al van wat er weer in onze tuin ligt een hele flinke sneeuwpop maken! Sjonge, was net zo blij dat ik weer gewoon op mn fietsie in de rondte kon... En het blijft nog es koud ook dus het zal wel weer glad worden!!
kijken film op veronica. is niks aan maar niet veel bijzonders op zoals elke zaterdag. morgen gossip girl. en dan ma/vrij as the world turns en gtstttttttttttttttt yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh