@Kubus: Ik hoop niet dat je gevoel juist is hoor! Maar vaak ken je je eigen lijf t beste he! @Liane: Bij mij is het echt een kwestie van geduld voor game over hoor. Kans op een positest zit er eigenlijk niet zo erg in. Als ik mijn lijf zo voel zeker niet....en dat ik nog niet ongi ben geworden komt door de progesteron pilletjes. daar ben ik vrijdag mee gestopt en dan duurt t even voor je ongi op gang komt dus ik ben ook niet echt overtijd voor mijn gevoel.
das jammer Charmedknorrie, maar ik snap het wel ik weet eigelijk ook precies wanneer het game over is.... dan maar hopen dat het snel doorzet en dat je snel door kan naar de volgende ronde Kubus, ik snap je wel, maar je weet maar nooit en het beste kan je maar denken dat het gameover is dan kan het altijd nog meevallen en dat is dan super! hier een beetje raar, me temp is echt heel erg gedaald maar denk niet dat me eitje nu al gaat springen? zal wel heel erg vroeg zijn....
hihihi al gedaan! maar ga toch twijfelen omdat ik een uur eerder heb getempt, maar volgens mij hoefd dat niet uit te maken maarja die twijfels....
Je kan al een verschil in temp hebben als je de deken van je af gegooid hebt bijvoorbeeld. Jouw temp is inderdaad wel heel erg gedaald. Ik denk dat hij morgen wel weer hoger is en dat het een eenmalige dip is, dat kan! Voor ei is het inderdaad wel heel vroeg, maar ook dat zou kunnen. Even afwachten... Hmmm kom ik weer met mijn afwachen, is zo moeilijk!!!
Tot Straks Kubus! ik heb alleen een uur eerder getempt omdat ik echt heel nodig naar de wc moest, maarja ik weet het ook niet, ik zie het morgen wel pfff afwachten...
Pffff wij hebben een paar weken terug de hal en het trappenhuis helemaal opnieuw behangen en gewit. Is niet echt mijn favoriete ding om te doen haha Als we het huis straks gekocht hebben gaan we de woonkamer + keuken aanpakken. Nieuwe keuken, nieuw laminaat + wanden en plafond en nieuwe gordijnen. Zie er nu al tegenop hahaha Heb net de badkamer en toilet beneden helemaal gesopt en een wasje uit de machine gehaald en nieuwe erin. Moet nu alleen nog overal stofzuigen en dwijlen. Stoffen had ik al gedaan gelukkig...
hier waren alle kozijnen en deuren, een beetje bruin/wit, hele rare vieze kleur vind ik het, en nu word het lekker schoon wit! en moet ook nog dingen uitzoeken en opruimen en schoonmaken..... maar ben ook een kastje aan het zoeken via marktplaats
Nieuwe spulletjes uitzoeken is altijd leuk! Ik ga mijn stofzuiger zoeken en weer aan de slag. Tot later!
Goeiemiddag meiden! Subke: joepie nog geen ongi!!! *duimt spastisch verder voor Subke* Wanneer weer testen?? Morgen?? Donder: wahhh nog maar 11 daagjes!!!! Succes en sterkte! Vervelend dat je zo'n last hebt meid! *knuffel* Nog ff uithouden, you can do it! Hier: heb sinds eergister al vruchtbaar slijm, normaal bijna altijd op dag 11 een dikke klodder waar het dan mee begint, maar die heb ik gister al gehad! Hm...een vroeg eitje misschien?? Got-to-go, krijg zo bezoek en het huis moet nog ff aan kant Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
whahaha! die Heitje toch nee, nog altijd geen ongi.. begin er nu zo stillekes aan 'n beetje vervelend van te worden heb al de hele dag barstende hoofdpijn, heb er al iets tegen in genomen, maar 't helpt niet.; net drie kwartier op bed gelegen, toen was 't beter en zodra ik opstond 'bam' weer hoofdpijn