Je weet niet wanneer je ei was....?.... tja dan blijft het nog ff afwachten, maar tot nu toe klinkt het positief hoor....
Trouwens (heb hem volgens mij al eens geplaatst...) maar hier kun je zien dat je echt nog niet eens op nod positief hoeft te testen... Gewone zwangerschapstesten, testen pas vanaf 25 hcg.. kruidvat 20.... hCG waarden gedurende de zwangerschap
nee ik weet niet wanneer mijn ei was. mijn lichaam geeft elke maand bijna andere tekens, die mischien wel met mijn ei te amken kunne hebben. ik heb een half jaar terug gerpobeerd met ovu-testen te werken, maar daar kwam ook niet echt iets uit. wanneer ik nu niet zwanger mocht zijn, en weer ongi wordt, dan ga ik toch maar eens bij een HA langs. maar die moet ik eerst nog gaan zoeken hier!
oh meiden, ik moet nog iets vertellen over m'n zoontje ik heb 't al wel eens aangehaald dat 't 'n echte bandiet is, maar gisteren heeft ie 't wel heel bont gemaakt.. ik was gaan winkelen met hem en had hem voor de tv gezet naderhand, zodat ik alles netjes in de kasten kon steken ik was regelmatig gaan kijken, dus echt lang alleen is hij nooit geweest (en alleen is: hij in de living en ik 7 meter verder in de keuken met 'n stukje muur ertussen) nu was ie echt stil (dus eigenlijk had er al 'n belletje moeten gaan rinkelen), dus ik ga kijken.. had hij blijkbaar z'n potje met zalf vastgekregen ziehier 't resultaat: Bekijk bijlage 45754
proest hihi dat is een mooi plaatje zeg, wha hahahaha, nou zo kom ik de dag wel weer door hoor, doei doei
die ik nu gebruikt heb was er een van de colruyt.. vaag ding. staat op dat ie 2 dagen voor NOD gebruikt kan worden.. had er nog nooit van gehoord, maar er was niks anders meer open
't is Dermocrem, maar 't is onmogelijk om uit z'n haar te krijgen.. heb 't gisteren 7 keer gewassen en 't steekt vandaag nog alle kanten uit
haha Subke, geweldig zo'n zoontje! ik kan me voorstellen dat jij het wat minder grappig vind, maar ik vind het toch wel erg grappig!
ik ben ook in de lach geschoten en heb niet echt boos gedaan.. had ik maar wat beter op moeten letten..
overtijd en niet ongesteld met 'n negatieve test op gisteren dus ben gefrustreerd aan 't geraken , maar voor de rest is alles dik in orde hoor hoe voel jij je nu?