Zal wel, want in februari is het ook vrij stil... Ik sla februari gewoon helemaal over en kom terecht in maart
jaa want februari heeft natuurlijk minder dagen ik kwam er net achter dat als mijn cyclus nu weer 31 dagen is, mijn NOD op de verjaardag van mijn oma is!
Hihi dat is leuk! Ik had afgelopen maand uitgerend dat ik als ik in ronde 9 zwanger raak, ik op 1 april (dan hebben wij ons jubileum ) posi test en een dag voor mijn verjaardag uitgerekend ben Maar liever eerder zwanger als het even kan
hey dames wij zijn net trug van visite..... is weer genoeg geklest, ga het niet allemaal lezen wat gossip girl is er zo op. anders maar een samenvatting als ik wat gemist heb net een test gedaan deze was nega zuchttt
Yep idd balen, maar goed we kijken vol positieve moed vooruit!!!! En deze week ben ik jarig en dat ga ik heerlijk vieren met een feestje met heel wat alcohol hahahaha
Balen Charmed! Succes in je volgende ronde en alvast... (ja, want zoiets vergeet ik toch altijd) van harte met je verjaardag!