hai subke en yootje heb vandaag toch veel in huis gedaan met mn mannetje lekkr gekookt en net de kleine gedoucht ga zo lekkr met ene kopje thee op de bank hangen ja en hopen dat de ongi snel weggaat want ik ben het nu al zat hoe is het met jullie allemaal ben een tijdje nie online geweest vandaar.. liefs mara
Zo filmpje is afgelopen dus kom hier nog even spieken. Aangezien hier niemand meer is ga ik nog maar even in februari spieken.. Als het daar ook rustig is zoek ik lekker mijn bedje op Slaap lekker en tot morgen!
Heeey meiden, Heel af en toe gecheckt hier.. subke balen van je nega test, hoop dat je morgen of overmorgen een posi test hebt... @ hier: Manlief en ik zijn vandaag een halfjaar getrouwd ... We hebben dus lekker gesteengrilt thuis en net heerlijk chocofondueen hmmmmmm! Ook ff voor de fun geklust natuurlijk hahaha, we hebben een gezellige dag gehad dus vandaar dat ik ff niet zoveel heb gereageerd . Slaap lekker iedereen, morgen weer een mooie nieuwe dag .
Pfff... Wat een klus! Heb de gehele lijst aangepast met betrekking tot de broncodes! Wat zat er een boel overbodige code tussen! *trots op haarzelf*
Goede morgen! Laatste up-date! Er gebeurt hier nog niets...hihi. Heb trouwens wel minder last van mijn tunnel syndroom. Heb vannacht met een breace (hoe schrijf je dat?) geslapen. SCHEELT! Wel tintelingen. Maar niet meer wakker worden van de heftige pijn. Helemaal blij. Scheelt enorm. @ Heitje... het kunnen ipv 10 dagen ook 17 dagen worden. Als die kleine het zo naar haar zin heeft... zelfs nog... 24... ARG! moet niet aan dat laatste getal denken. Jakkes! Dat duurt mij echt te lang... Maar als er iets gebeurt. Dan horen jullie het... Knuffel!
dondersteentje erg hoor het wachten grrr zwanger worden zwanger zijn op alles moet je wachten en wat haten wij vrouwen wachten grrrr hier buikpijn nog steeds van me darmen dnek ik dus zo ff de huisarts bellen weet het liever zeker. wel me ukkie nog gevoeld dus die maakt het nog goed .
Melanina, kan je goed naar het toilet gaan? Anders zou je eens lijnzaad moeten proberen. Puur natuur spul. En anders pruimen. Gedroogde pruimen. Maar je kan natuurlijk ook een buikgriepje te pakken hebben. Die heerst...
nee heb altijd al darm problemen gehad en heb daar ook medicijnen voor meestal als ik melk drink dan is dat laxerend maar nu drink ik liters weg en noppes en als ik moet is het niet hard ofzo moet alleen wel steeds spugen dan ( jakkies) Dus ff naar de dokter omdat het laag in de rechterkant van me buik zit en ik echt niet zou weten waar me darmen nu ergens zweven.
@ Melanina, die zitten om je ruggengraat heen gevouwen. hihi Nou, sterkte er mee lieverd! (lijnzaad in een bakje vanille yoghurt help bij mij erg goed... ik was de pruimen nog al zat...) pijn rechts onderin... niet fijn. Idd ff laten onderzoeken.
goeiemorgen meiden nou eidenlijk zijn zaterdag ook de rode duvels bij mij gekomen... *dansje doet* hoe is het hier? (kleine updatje alsjebliefd)
Goedemorgen dames! @ Melanina: Balen dat je zo'n last van je buik hebt Inderdaad maar even naar laten kijken voor de zekerheid! Hier is temp vanmorgen weer 0,1 gestegen dus we gaan van een rechte lijn over in een zigzaglijn hihi Ik ga zo maar richting werk, helemaal geen zin in bleeeeggghhhhhhh!!! Tot vanavond!