Pfff wat een gedoe, ik ben ook al bezig met gesloten topic opnieuw te openen.. Maar heb jullie weer gevonden
GEFELICITEERD RIMAR!!! iedereen weg hier? heb niet alles bijgelezen (rimar met haar monologen.. ) dankjewel dat jullie hopen dat ik op roze mag.. hoofdpijn is weer weg, krampen zijn eigenlijk ook weg, wel nog beetje pijn in onderrug en best misselijk eigenlijk vandaag dag 28, zaterdag ga ik testen.. langste cyclus tot nu toe is 29, dus ik vind dat zaterdag mag.. MAAR, heb online testen besteld en ben bang dat die pas maandag gaan arriveren.. dus dan kan ik pas maandag testen.. (maandagavond als ik thuis kom dan)
ja, goed hè.. ('t is dat ik geen testen in huis heb hoor en heb verbod van mannetje om er meer in huis te halen )
Aaahh jullie zitten hier! Goeiemorgen! Wat vaag dat het NOD-topic zomaar gesloten is??????? MEEAAN gefeliciteeerd met je verjaardag!!!!! *zingt liedje dat eindigt op: hoera) Rimar: wowie alweer 10.000 berichten, jij typmiep! Subke: oeee nog maar 3 daagjes! Hoe voel je je? Heb je al 'gekke' kwaaltjes????? Hier: auwie, gister naar de kaakchirurg geweest dus zit weer met een lekkere dikke wang.. maar alles is goed gegaan, op de verdoving die steeds niet goed werkte na dan. Op een gegeven moment kreeg ik een flinke spuit die me tot mn oor en oog aan toe verdoofde...gelukkig voelde ik toen niks meer van het boren en hakken
Ben na 41 dagen ongesteld geworden. De volgende nod is op 2 maart en dan ben ik uitgerekend op 8 november mocht het raak zijn. Vind ik niet zo leuk voor mijn zoontje, vandaar dat ik de volgende ronde mss maar even over ga slaan. Iedereen nog succes!
Ja voel me goed eigenlijk, last van mega gevoelige tepels hahaha! Die had ik voor mn nod ook al, samen met heel af en toe een soort van misselijkheid (heb ik nu alleen in de nacht nog een super klein beetje). En veel plassen hahaha, is niet echt lastig maar valt me wel op. Waarom ik al veeeel eerder ging testen was omdat ik als ik op mn buik lag, mn baarmoeder voelde. Zo herkenbaar van mn zwangerschap van mn eerste. En die voel ik nu nog steeds, heb al een kussentje mee in bed waar ik mn been op kan leggen, ben namelijk een buikslaper (voor zolang t nog kan ) .. Hoe voel jij je dan?
ah Chebu, balen meisje!! @Heitje: ik heb vanalles, maar wil er niks achter zoeken.. hoe meer kwaaltjes, hoe minder zwanger hè..
gewoon vreemd.. misselijk, ongikrampen (dan weer wat feller, dan weer bijna niet), héél gevoelige borsten, moe, pijn in onderrug.. dus kan vanalles zijn hè
joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee vanmorgen had ik een dikke 2de streep, ik kan het haast niet geloven maar ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!