NOD Januari 2010 (poging2)

Discussie in 'NOD forum' gestart door meeaan, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee sterkte dan maar vandaag meis, waar moet je man aan geopereerd worden dan?

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    haha zal wel moeilijk zijn om hem alleen te laten
    maar denk als ie ouder is ik er meer vertrouwen in heb.

3. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ja hier in belgië hangt het ook af van gynae tot gynae...De mijne doet pas echo op 12 weken. Gelukkig doet mijn HA ook bevallingen en heeft die een echo apperaat dus mocht ik daar langs komen :D

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Goeiemorgen meiden!

Hoe is het hier? Is er nog roze onder ons bijgekomen? (of rood :()

Ik heb weinig tijd nu, drik ff mn koffie op want om 11.20 uur krijg ik een inwendige echo om naar mijn eitjes te loeren. Dus ga zo douchen...

5. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee meid, meeaan is eindelijk op rood gegaan, verder nog geen roze erbij zover ik weet

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Wat zal Meeaan blij zijn!

Jammer dat er hier nog geen roze bij is gekomen... Er is zowiezo weinig roze op de lijst te vinden :x

7. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Tja sommige zaken laten zich nu eenmaal niet afdwingen, hoe graag we dat ook zouden willen

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Dat is ook zo, maar in vergelijking tot het aantal rood....

Nou, ik spring onder de douche zo dat ik fris en fruitig bij de gyn kan liggen :D
    Ik weet alleen niet wat ik aan moet trekken... al het langere spul is zomerkleding brrrr

9. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    hmm ik heb wel van die lekker zittende stretchbroeken, die lijken me ideaal voor zoiets, zijn wel nette broeken hoor, blijven ook heel mooi

10. meeaan

meeaan Niet meer actief

heel blij :D

11. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Meeaan is dubbelblij, en ongi en een nieuwe aanwinst voor de familie

12. meeaan

meeaan Niet meer actief

gewoon nog een keer
    Bekijk bijlage 46036

13. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hij blijft ook gewoon meid, ik hoop dat je veel plezier van dr mag hebben. En niet zoals die mensen die ik gisteren op televisie zag bij het programma in je recht met malafide hondenfokkers, vreselijk zeg, over de rug van die arme dieren geld verdienen, ik heb hem snel afgezet, kan daar niet naar kijken, wordt ik nl. heel boos over. Zo'n figuur zou nooit en dan ook echt nooit meer een dier mogen hebben wat mij betreft.

14. meeaan

meeaan Niet meer actief

pff.. ja ik heb het expres niet gekeken bah!
    Deze komt bij een erkende fokker vandaan. met alle papieren etc. etc. dr bij. Kost wel een hoop maarja dan weet in ieder geval dat er goed bloed inzit.

15. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja, nou na een klein stukje had ik al genoeg, helemaal toen ze met een verborgen camera naar binnen zijn gegaan. Pups die met 4 weken al bij de moeder weggehaald en verkocht werden, vreselijk, wordt alweer boos als ik er alleen maar aan denk.

16. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee meeaan heb je de moeder ook gezien, was zij nog bij de pups?

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Titel
    : X - Rad van fortuin[​IMG]

Omschrijving: Dit is uw kans op geluk! U heeft de tijd van uw leven met iemand die u voor geen goud zou willen missen. Soms is het misschien eng, maar nieuwe dingen zijn altijd beangstigend. Geniet maar van deze relatie!

Hee ik heb net een tarotkaart online getrokken met de vraag die bijna iedereen wel stelt denk ik, en dit is mijn antwoord. Is het al zaterdag??

18. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    @ Rimar, mijn man heeft een bobbel op zijn hand, waarschijnlijk heeft hij dit overgehouden aan een ongeluk, een auto was toen over zijn hand gereden en het is toen gebroken maar niet goed aan elkaar gegroeid, nooit was dit erg, maar nu krijgt hij er last van :( en hij heeft al 2 keer een spuit erin gehad, maar nu is het weer terug, maar nu denken ze in het ziekenhuis dat het vanaf zijn polsen komt, net zoals zijn vader heeft, die is daar ook al aan geopereerd, maarja het lijkt mij zo raar dat hij voor het eerst in het ziekenhuis komt en gelijk geopereerd word!

sorrie van de late reactie ben van alles aan het doen, en vooral aan het proberen om de verflucht uit me huis te krijgen wat niet lukt :(

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    waar trek je je kaarten?want die link doet niets...

20. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Het lijkt me niet nee dat ze gelijk gaan opereren, eerst kijken toch waar, hoe, wat, waarom en wanneer. Heeft zijn vader dan een soort van tunnelsyndroom? Die ingreep is met een kwartier ongeveer klaar en gebeurt poliklinisch, tenminste bij mijn zus wel maar dan moeten ze wet weten waar ze moeten zijn. Verflucht is hardnekkig hoor, ik zit hier al een week in een waxlucht, vloer is gefixeerd, bleeeeeeeeeeeehhh het stinkt en ik krijg dr koppijn van.

Deel Deze Pagina