zo,temp terug aangepast. ander onderwerp nu weet je al hoe je 't met je autootje gaat oplossen Rimar?
Nee ik heb geen flauw idee, eerst moet het kenteken er zijn, pas daarna kan ik hier actie op ondernemen. Dus eerst afwachten totdat ze van de garage bellen.
niemand anders iets te vertellen? (moet zodadelijk weer opleiding geven, dus als ik ineens weg ben..) nu eerst maar weer richting wc (ik lijk wel lek vandaag ) maar goed dat hier alleen mannen zitten op deze moment, die letten daar niet zo op
thanks meeaantje nog geen ongi hier, moet wel weg nu daaag! (ik kom straks nog wel ff en anders vanavond iets na 20u)
Hihihi, ja dat is wel zo gemakkelijk ja, alleen maar mannen. Hee subke help je anders mee met het zoeken naar een goed werkende tijdmachine, kunnen we een paar dagen in de toekomst kijken, bijv. as. zondag, of we dan beiden roze kleuren en ik mijn mooie nieuwe gogomobiel al heb
Je gaat zomaar weg zonder een test te doen/laten zien??!?!? Neeeeeeeeeeee! Wat moet ik nu? Misschien maar goed ook, moet bezig met mn scriptie. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFF *blaast temp omhoog*
@ subke hey sub ik heb hem niet meer gezien... Ik werd gebeld dat ie een zwakke hartslag had enzo en dat zn broers en zussen bij hem waren alle 6. Dus was een beetje druk voor hem ja nu heb ik een mooie herrinnering van hoe hij was toen ik hem voort laatst zag... Nu is hij in bijzijn van broers en zussen vanacht overleden in zn slaap.. Pff ja zwaar hooor..hoop op een mooi afscheid in ieder geval. Knuffell
De duivels van Sub bedoelde ik ook. Die van mij komen hopelijk de komende 10 maanden niet (en anders is mn NOD 21 februari)
ach so nou dan help ik met je mee hopen. En als je dan toch het idee krijgt dat ze hun intreden gaan maken stuur ze maar snel hier heen
Hee meeaan, mocht er bij mij ook een lading rode duivels zich melden zaterdag, mag ik ze dan ook nog naar jou sturen?
Ben er weer! Alles was goed bij de gyn. Bm ziet er goed uit en mn ei links zit op 16 mm. Dus iig woensdag aan de klus. Maar dat vertel ik mn mannetje maar niet. Dus vanaaf, woensdag, donderdag en zaterdag zowiezo klussen. Dan volgende week bloedprikken op Progesteron om te kijken of mn ei is gesprongen en dan de 11e weer naar de gyn. Ik ga dus de 11e maar testen.