dat vind ik super goed thanks.. (heb net mailtje gestuurd om te vragen of de testen onderweg zijn, want nu begint 't toch wel te kriebelen)
Hallo meiden!! Wat is hier vanochtend allemaal gebeurd? Was helemaal de klus kwijt! Maar gelukkig, ik heb jullie weer gevonden.
Gelukkig maar Dan ga ik heeeel hard mn best doen voor je!!!! Want dat ik niet op roze ben, betekent natuurlijk echt niet dat jij ook niet op roze gaat!!! Go Subke go Subke!! Wat voor testen heb je besteld??
er is blijkbaar 'n hele verklaring voor.. alle topics die meer als 1000 blz zijn worden blijkbaar automatisch gesloten, omdat de site anders te traag wordt.. of zoiets..
Oh ja, dat klinkt wel logisch dat het anders te traag wordt...jeetje hebben we al zoveel gekletst in januari terwijl de maand nog niet eens om is? Hihi Sensitest hoor je wel goeie verhalen over ja...Heel veel succes in ieder geval met testen!! Ik ben er weer vandoor, even proberen wat te eten want kom om van de honger..beetje yoghurt dan maar he! Bye!! Fijne dag!
Chebu: balen meid. En ik snap dat op dezelfde datum uitgerekend zijn als de verjaardag van je (1e) zoontje niet zo leuk is! Gwn: nog gefeliciteerd... (had ik nog niet gezegd geloof ik) Maaike: super meid, gefeliciteerd!
Meeaan: gefeliciteerd met je verjaardag! @ hier: dames ik sta stijf van de spanning op het moment. Vond het te lang duren dat ik reactie kreeg over de sollicitatie, dus heb zelf maar gebeld. Ze zouden gaan overleggen en me terugbellen om een sollicitatiegesprek te plannen (slik)