spannend! nou ik duim voor je hoor... en mocht het zo ver komen, je weet waar je, je duivels heen stuurd he... ik heb een tehuis voor ze, daar zitten ze hun tijd uit hahaha
Afgesproken!! Ik reserveer alvast voor 11-02 Stuur ze dan met een koffer maandverband en een handtas tampons
nou het moet niet te comfortabel worden voor ze. want ze gaan achter slot en grendel voor periode van 9 a 10 mnd. en dan stuur ik ze weer terug goed?
Spannend hoor, heeft jouw mannetje ook last van faal/presteer angst? De mijne vertel ik ook maar niet meer dat het nu moet gebeuren, want.........8)
meeaan heeft er een nieuwe functie bij naast NOD politie agent is ze nu ook rode duivels voor 8-9 maanden opbergpension
Wel grappig eigenlijk, tijdens die echo op het beeldscherm, dat het eiblaasje in verhouding veel groter is dan je baarmoeder! Nooit geweten! En dat er maar aan 1 kant een eiblaasje groeit. Ik dacht altijd dat aan 2 kanten eitjes groeide maar dat er uiteindelijk maar aan één kant eentje springt. Ik (blont) vroeg dus of dat normaal was dat er maar aan 1 kant per maand een eiblaasje groeit. Dat is dus normaal. Als aan beide kanten een eiblaasje groeit heb je dus een dubbele eisprong en dus kans op een 2ling. Mijn moeder vertelde trouwens dat aan mijn moeders kant heel veel 2lingen voorkomen! hahaha
Inderdaad... ik weet niet of hij faalangst heeft maar wil het risico niet lopen! Dus ik vertel hem dat volgende week ofzo wel een x
Speciaal bericht voor Kris: IJsbeer Knut in de wolken BERLIJN - 's Werelds bekendste ijsbeer Knut is tot over zijn oren verliefd op Giovanna... Tussen de twee dieren boterde het niet meteen. Bij hun eerste ontmoeting in de dierentuin van Berlijn verkocht Giovanna Knut een klap, maar vervolgens was het ijs snel gebroken en begonnen de twee de flirten. De twee tortelduifjes mogen nog niet voor nageslacht gaan zorgen. De 3-jarige Knut is over twee jaar pas geslachtsrijp. Giovanna zal dus nog even geduld moeten hebben... Giovanna is vorig jaar september overgekomen van de dierentuin in München. Knut is sinds juli 2009 officieel eigendom van de dierentuin in Berlijn. Er werd 430.000 euro neergeteld voor de beroemde ijsbeer
Ja, en ik ben ook gestopt met mijn menstruatie bij te houden op de kalender, hihi, dat hield hij stiekem ook mee in de gaten, gna gna ben ik nl laatst achtergekomen
Hee meiden we zitten bijna weer op 1000 berichten, dus................ bereid je maar voor op weer een switcht naar topic nr 3
nu alweer kan me voorstellen dat het forum straks vol zit met topics.... hier weer een geregel, moeder kan zelf niet haar kindje van school halen, is daar te laat voor. maar ik heb hier 3 kindjes op bed, gelukkig kan me mannetje het kindje ophalen! maar pfff wat een geregel....
ik durf bijna niet te reageren..... maar we kletsen dan inderdaad erg veel! misschien word ie nu niet gelijk gesloten toch? of wel?