je hebt het niet helemaal verkeerd ze gaat wel testen maar eerder in de middag/eind van de middag was ze hier, en zei niks dus vandaar dat er hier twijfels waren... maar nu ik er zo over denk, denk ik dat ze nog op der werk zat en nog niet getest had hihihi maar ze zei eerder vandaag dat ze rond 8 uur alles kwam vertellen!
oh okee. natuurlijk als gtst begint is er bijna niemand aan wezig hoe kiem je het uit grapje hoor Subke we horen het wel... ik ga nog even borduren zomer/winter/lente/herfst van woezel en pip.. het alfabet al klaar
hahaha iddddd, ben er erg benieuwd na of ze posi is... hoop ut wel nog 46 minuten (begint steeds vroeger af te tellen)
ik kijk het ook vaak via rtlgemist maar tegenwoordig ook weer s'avonds! oooooooooo ik kan niet meer wachten! *ROEPT SUBKE!!!*
via rtl gemist vind ik niet echt leuk... vriend is meestal met ps3 bezig dus zodra hte kwart voor 8 is zeur ik al dat bijna tijd is hahaha over een halfuur is subke er... zou tijd worden errug benieuwd. tenzij ze wacht tot morgen