deal.. maar dan gaat m'n cyclus wel snel terug moeten beginnen én minder lang zijn.. anders zit ik al in november
hahah ja idd. helaas geen cyclus terug te draaien. ben benieuwd of ik oktober mama word... maar weet niet of verstandig is om morgen te testen.... anders gezellig door naar november mama's
iedereen tv aant kijken? ik ga mij ook in de zetel gooien.. ff relaxen.. mannetje is weg, 'Big bang Theory' begint zo.. vind ik wel lachen
hahahahahahahahaha me meisje doet net weer een plasje op de wc, en zegt aftrekken in de plaats van doortrekken hahahaha ze word wakker als ze moet plassen
ja subke is er idd nog, mja wachten duurt zolang hahaha... mja morgen echt uitslapen en dan komt de kapper (mijn vriendin) en dan poetsen dus moet neit aan een test gaan denken dan hahahhaha
PFfffffffffffffffffffffffffffffffff mannen! :x ze denken dat ze opruimen maar verplaatsen alles gewoon!!! word er gek van!
dat is hier het zelfdeeeeeeeeeeee. maakt niet uit dat voetbal blaadse weken achter op tafel liggen. en flikker je ze weg dan missen ze het na een halve week. tja jammer dan...............
hier ruimt ie al ze dvd's op, legt ze boven op de kast :x nee dat ziet er lekker uit! lekker rommelig! :x en dat is ie nu dus aan het doen met alles.... en dan zeg ik dat ie niet opruimd maar verplaatst zegt ie: jaa beter dan dat je een kast open doet en alles eruit valt pfff!!! word er echt gek van, want morgen ben ik het weer ECHT aan het opruimen!!!
mannen: je verteld ze duizend keer hoe ze de was op moeten hangen. telkens helpt het niks. elke zaterdag als je werken bent krijg je sms, wat wil je eten.. duh verzin eens iet, moet ik ook. laat de hond even uit nee de laptop is iets belangrijker totdat vrouwtje iets bozer word. nog zoveel meer
jaa idd, elke keer zegt ie, wat wil je eten? zeg ik nee wat wil jij eten? neeee ik vroeg het eerst zeg ik dan, en dan vind ie het niet leuk want hij weet nooit iets pffff Mannen! :x hahahaha