He shit, Subke gister weer nega getest....We wachten verder af! Rimar: jij bent lekker constant deze maand. Je lijkt mij wel!! Hier nog een paar OMAHCG-tjes voor jou: OMAHCG OMHCG OMAHCG Meeaan: love the dog!! Echt een schatje! Zomaar: al testkriebels???
Jaaaaaaaaaaaaa supergoed, dank je wel meis, kan ik momenteel heel erg goed gebruiken, en ja ik heb nog nooit zo'n constante temp gehad, heb zelfs al een paar keer de thermometer gecheckt, nu maar hopen dat ie zo blijft en/of misschien nog iets gaat stijgen en zo blijft.
*beter lezen meeaan* ik ben ook al op me werk als ik online ben zit ik op kantoor *sstt niet doorvertellen hoor*
Hee meeaan wat voor werk doe je eigenlijks en part time/full time, misschien dat je het me wel eens verteld hebt hoor, maar ben nu zo duf, was gisteravond gewoon te laat dat ik naar bed ben gegaan en daar pluk ik nu de vruchten van, gaaaaaaaaapp
Rimar: handig! Ik had hem ook al gevonden in het Duits maar in je eigen taaltje toch net iets fijner om te lezen! BedankT!!
ik werk full time naja wat heet tot 16.15uur, en me vriendinnetje is nu bij mijn stiefmams die woont aan de soort van overkant. en ik woon een straat voor bij me werk dus ga dr tussen de middag ook heen om zelf te lopen
En dat wordt dus straks tussen de middag met je hondje wandelen, wie laat wie uit8), hihihihi, is ook lekker hoor, ik zit hier op een industrieterrein met vrij weinig wandelmogelijkheden, zie mezelf echt lopen. Maar we hebben nu een soort van tussenoplossing gevonden in de vorm van kaarten tussen de middag. Is heel iets anders dan veel pcwerk te moeten, maar wel een welkome afwisseling hoor.
Goeiemorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!! hier is het eitje nog niet gesprongen denk ik.... nu ga ik een beetje terug lezen
Hee liane, hoe reageert je man eigenlijks op de tekst die je je dochter geleerd hebt (op zijn chinees)
hahahahaha hij vind het wel grappig! maar af en toe blijft ze het zeggen en dan zegt ie: lekker hoor! ze zegt de hele tijd Elik sambal bij? ze zegt het ook met zo'n lief gezichtje erbij Meeaan ik zie die bijlage niet! wanneer komt Zita nu bij jou?