ik moet haar echt aan dr naam laten wennen. want het is nu wijfie, meisie, schatti hahaha zo leert ze het nooit. heb "ons" wel al aan gemeld voor puppy curcus hihi
Welke cyclus lengte heb je aangehouden? Ik hoop dat je gevoel er naast zit en dat je lekker zwanger bent! Heb je wel al getest?
Onze Huub luisterd ook niet zo goed naar zijn eigen naam Beter naar Bert (Huubertus) Tienus (hondjes van mn moeder) Sammie, Tommie en Adje (Huub zijn vriendjes) hahahaha!
Heeee yootje dat is alweer een tijdje geleden zeg, we schijnen elkaar regelmatig mis te lopen, met mij is alles goed, zit weer in de maandelijkse spanningszone, oftwel wachtbankje. En hoe is het met jou? Bevalt het goed in België? Het werken in de keuken, de nieuwe huisvesting. Ik gluur nog regelmatig op je weblog alleen zie nog steeds geen upate en/of foto's, ben niet niewsgierig hoor, ahum
Misschien zitten de duiveltjes van Yootje er al? En heeft haar lijf nog niet in de gaten dat ze foetsie zijn?
onze hond heet Django, maar word door ons meisje, Nano genoemd en ik had de hond van me schoonouders aangeleerd dat ie luisterde naar Meine Liebeeeeeeeee! hahahaha
Heeft er iemand hier ervaring met kleding bestellen via het boek van de H & M? Ik wil wat voor mn mannetje bestellen voor de zomer...
ze moet gewoon luisteren naar de naam Zita, dat betekend jonge vrouw. vond het wel een stoere naam. Als je tegen de hond van mijn baas zei; WIE IS DE BAAS! dan ging liet ie ze tanden zien en ging ie grommen. hahaha dat was echt wijs!
jaa hahahahaha was toen ik daar woonde, mijn schoonouders waren/zijn mijn pleegouders en toen liet ik de hond ook vaak uit, en nu noem ik hem af en toe nog steeds zo hihihi zie je het al voor je? ik op een groot grasveld roepend naar een grote/dikke labrador *meine liebeeeeeeeeeeeeeeee!*
Je bedoelt online bestellen, ben laatst wel aan het bladeren geweest, dus dan is het denk ik bestelnr intoetsen, kleur, maat en aantal kiezen en bestellen. Maar misschien dat je je eerst moet aanmelden voordat je een eerste bestelling kunt plaatsen, dat weet ik zo niet
Ja ik zie het helemaal voor me, heb nl een heel erg goed inlevingsvermogen en dat met een grote portie fantasie, helemaal goed, hihihi, was het een blonde, bruine, of zwarte labrador, dan is het plaatje helemaal goed
Ik heb de catalogus van mijn zus gekregen. Dus ik bestel via het boek. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Niet dat ik de helft terug moet sturen omdat de maten niet kloppen ofzo... Eigenlijk wil ik nog een bikini voor mezelf maar ik merk dat ik stiekum toch rekening met een zwangerschap houd.... ik wil géén zwangerschapsbadpak! Zooo ouderwets vind ik dat
Oh daar heb ik geen moeite mee, bestel meestal een aantal zaken ter vergelijking en soms 2 verschillende pasmaten, je weet maar nooit hoe iets valt. Ik ben geen bikini type, heb nu al een blubberbuik, maar wat ik wel heel mooi vind maar nog niet durf aan te schaffen maar wat me we heel handig lijkt is een tanktini met een shortje
Zo heb ik eens iets grappigs gehad op kantoor bij mn vorige baas. Klein assurantiën kantoor, ik eenigste medewerkster. De hond lag altijd achter onze bureau's. Telefoon gaat en onder het praten zeg ik tegen de hond "op je plaats!!" Die man aan de telefoon (collega van mn baas) schiet in de lach en zegt "Jij hebt Robert goed onder controle!?"
er zit toch een bestelformulier bij het boek? dat hoef je dan maar in te vullen! zelf heb ik geen problemen met de maten van henm.