ik wil ook op je lijstje doe maar vanaf 14 februari tot 23 oktober en als de duiveltjes van plan zijn om eerder te komen mogen ze al vanaf 9 feb
HEEEEElLLLLPPPP dr loopt hier een zwangere vrouw rond (accountant) en ik moet me inhouden om niet steeds naar haar buik te kijken, aaaaaaaaaaaaaarrrrrrcccccccchhhh raar mens, rimar kijk voor je en niet steeds naar die buik.
Ga je er straks ook nog een chronologische volgorde zetten en in gelijke lettertype of handhaaf je dit zo
mag ik er ook in? heb wel geen idee meer van wanneer wat moet gaan gebeuren, maar zet er mij anders maar in vanaf maandag of zo en dan hoef ik ze niet meer te zien tot volgend jaar maart
had 't gevoel dat ik hier al uren weg was 't is blijkbaar nog geen uur seg dames, ik moet over 4 weken ten laatste op m'n nieuwe werkplek zitten en dan kan ik niet meer op ZP komen tijdens de werkuren zit dan zo dat er iemand achter mij altijd op m'n scherm kijkt..
hahaha jullie komen dr allemaal in dames maar ik ga nu eerst naar mij oude vertrouwde bruine bammetje met kaas!!! tot later xxx
't gaat toch zo zijn vrees ik.. ga nu ff terug werken, zodadelijk opleiding geven.. en dan kunnen jullie al wat wennen aan 'geen-Subke-meer-op-ZP'