Ja ik hoop het ook maar ik heb geen idee hoor hoe het gaat aflopen, voel me nagenoeg net zo als de voorgaande ronde maar weet niet was mijn lijf met die mk doet/gedaan heeft, we zullen het gaan zien komend weekend
Ik kan hier niet inloggen dus is er vrij veel afgeschermd, maar probeer vanavond wel ff te gluren, hihihi, manlief ik ga ff je hyves misbruiken hoor, ahum
Ik had al zo'n vermoeden ja, maar ik ga op je stemmen hoor, zit je aan een maximum vast of mag je zoveel en zo vaak mogelijk stemmen
wie weet meid, ik gun het je wel van harte, probeer vanavond te kijken gluren en lezen waar het allemaal om gaat, hihihi, wie weet kies ik wel voor een con-collega van jou??? Nee hoor, geintje
Ben ff weg hoor, moet nodig naar de wc en er lopen me hier te veel mensen rond, tot zo, ben er ook zo weer maar ga wel ff offline
ik lees nog mee hoor meiden, maar ben ff in het forum "eerste zwangerschapssymptomen" aan het rondneuzen had afgelopen zaterdag echt een klodder witverlies, voelde het lopen (sorry voor het woordgebruik hoor) en gister had ik echt wittige waterige afscheiding (voelde dat ook lopen)
grinnik heb gisterenavond nog in 'n deuk gelegen toen ik aan 't bijlezen was.. zoooo jammer dat ik dat gemist heb..
ik ben er weer! sorrie, het was even spitsuur hier ik snap me mannetje ook wel, maar ik wil niet thuis zitten afwachten hoe het gaat en dan gebeld worden door het ziekenhuis.... maar Meeaan ik ga stemmen! en wel 4 keer oke?!