nee, dat moet in principe niet, maar je moet doen waar je jezelf goed bij voelt dames, ben er weer vantussen.. opleiding geven
Maaike: ik heb zelf na een paar dagen nog een test gedaan omdat ik die nog in huis had. Daarna niet meer.
@ kris, subke, heitje en Rimar: tnx voor jullie meeleven. vind het echt spannend. Heb zojuist ook stap 1 in de plannen gezet. Heb de huisarts om de pil gevraagd... Sta weer tegen een ongi aan, dus zal dan moeten gaan beginnen.
Yep. Als ik toch niet meer voor kids ga, waarom zou ik dan de rest van mijn leven blijven tempen? Want dat moet ik wel als ik wil weten wanneer ik het moet worden... De ene keer is het 25 dagen, de andere keer 35. vind ik te lastig.
Zo ik ben er eventjes weer hoor, this hier giga druk dus veel tikwerk zal ik niet kunnen doen, nu wel ff
hey lieve meiden daar ben ik weer. BEDANKT VOOR JULLIE FELICITATIES er is hier net op me werk een GIGANTISCHE!!!! bos met 23 rode rozen bezorgd, 3x raden van wie.. is toch wel lief he. *sterk zijn mompelt* Maaike zal ik je mijn email pben want wij willen toch echt strepengluren!!! hahahaha en wat ik begreep is dat een topic wordt gesloten als er 1000 berichten zijn.
Hee meis, hij doet wel heel erg zijn best nietwaar??? En dat heb je goed begrepen, dus als wij teveel kletsen dan kan dat maar zo gebeuren ja
ja het is echt niet normaal, heb nu voor de 3de keer deze week een giga bos bloemen gehad... Maar ik mag dr echt niet aan toegeven, hij moet echt even voelen! maar hij lijkt wel een heel ander mens joh!
Dames ik ga me zo klaar maken om even de boodschappen te gaan doen. Zodra ik meer weet meld ik het uiteraard! Maar het komt eerst op twitter, hyves en msn te staan...
Tja, het is en blijft lastig, je weet hoe ik erover denk maar dat is mijn persoonlijke mening. Het is zo moeilijk om iemand weer opnieuw te proberen te vertrouwen na zoiets, ik zou dat echt niet kunnen, zou hoogstwaarschijnlijk bij iedere keer overwerk bewust en/of onbewust denken van is het wel overwerk etc. etc. En dan kan hij nog zoveel spijt hebben maar hoe denkt hij erover dat mocht je hem wel weer een kans geven en je bent een half jaar verder, wie weet begint het dan langzaam aan weer van voren af aan, en juist die onzekerheid, daar kan ik niet tegen. Ik ben denk ik op dat gebied een te wantrouwend persoon. Zal mede door mijn verleden komen denk ik, vertrouwen kun je zo van me krijgen, maar beschaam je het en je raakt mijn vertrouwen kwijt dan krijg je het maar zo niet weer als je het uberhaupt nog wel weer kunt krijgen. But that's me
Hahaha, heb tot mn nod getest en daarna nog een keertje 2 daagjes geleden omdat ik t leuk voor t album vind om ook een knaltest erin te kunnen doen . Zit tot half 3 achter comp dus als je je foto's naar mn mail wilt sturen zoals gister kan t hoor, zet ik m weer voor je in dit topic!