Hihihihihihi, ik denk dat ik net zo'n soort reactie zou krijgen als ik dat zou voorstellen. Kijk als ik meer thuis zou zijn dat is het weer een heel ander verhaal.
Nee bij mij is het wel zo dat mocht het ooit zover komen de hond 1 baas heeft waar naar geluisterd wordt en that's me Ik wil wel een hond die luisterd en niet 1 die oostindisch doof is en kinderen bang maakt omdat ie zo wild is, zo 1tje heeft mijn zus nl. Ik vraag me wel eens af of honden ook ADHD kunnen hebben, want dan heeft haar hond dat zeker.
wat voor hond heeft je zus? ik denk idd dat ze zo'n sterke band hebben omdat ze samen zijn opgegroeid
ik heb vandaag volgens mij rekbaarslijm gezien *denkt weer aan dat slijmmonstertje* dus dat betekend toch dat me ei eraan begint te komen?
volgens mij is het een mechelse herder, maar weet het niet zeker, heb niets met dat beest dus interesseer me er dan ook niet echt voor, erg ben ik niet?
ik heb de vorige 2 rondes wel ovutesten gebruikt maar nu niet, omdat het niet echt lukte, en wil het nu eens gaan kijken met tempen vorige maand verkeerd begonnen met tempen en nu hopen dat ik aan me temp kan zien wanneer het eitje is gesprongen
nee hoor Rimar je bent niet erg! ik snap dat wel, heb ik af en toe ook maar dacht misschien is het een jack russel die zijn meestal ook zo hyperactief
hier worden de ramen aan de buitenkant gedaan door de oom van mijn mannetje dus hier hoefd alleen maar de binnenkant gedaan te worden
Ja dat is ook weer zo, ik gebruik nu nog beiden om goed inzicht te krijgen en dan zou ik in principe de ovutests kunnen laten staan
dat wou ik ook, maar die ovutesten werden bij mij niet positief, 1 keer was ik denk te laat en daarna te vroeg??? maar nu even een ronde kijken met alleen tempen en hopelijk is er daarna niet nog een ronde nodig voor ons 2e kindje
Ik vind het nu niet erg meer nu ik die nieuwe wisser en schoonmaakproduct heb, mijn poets idem dito, die vraagt er nu zelfs om en ze heeft het middel en wisser met doek nu ook zelf aangeschaft, ik wil niet weer anders met ramen wassen, lekker snel
Ja dat is ook weer zo, het blijft iedere ronde gewoon weer spannend, had nooit gedacht van mezelf er ooit zo mee bezig te zijn eigenlijk, ben van mezelf heel erg nuchter en dit is toch iets anders
jaa ik ben er ook heel erg mee bezig, maar hopen dat we snel zwanger zijn, jij al bent, dan kunnen we er aan denken maar dan in de volgende fase