je ongie blijft weg!!! en morgen ga je positief testen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoelaat sta je op?
hallo meiden!, had eindelijk weer eens even tijd voor zp...pfff...druk weekend, behang afgehaald en de laatste kamer helemaal behangen.. ben nu het plafond aan het sauzen... druk... menstruatie is helemaal doorgebroken, heb mijn banner aangepast.. hoe is het hier? liefs
Goeieavond Ingef! Subke is op rood hier bij mij/ons gaat het goed! ik ben benieuwd of me eitje gaat springen en na me temp morgen
balen ingef @ liane, als ik wakker ben hahah, slaap heerlijk uit morgen.... hoef pas vrijdag middag weer te werke relaxt..... meld me vanzelf als ik tenminste durf te testen dan. al 2x posi gehad wat niet waar was. best kl´te
balen subke... samen door naar februari...was niet de bedoeling he?..nou we gaan er weer voor straks he?.. dikke knuffel!
ben er zelf wel blij mee, het begon al 6 dagen geleden, maar zette maar niet door... dan mag het van mij ook wel doorzetten.... en spannend voor jou meis!!! ik duim hoor!!
@ zomaar, das lekker! morgen hier een drukke dag! eerst zwemmen met me meisje en daarna 4 kids, maar gelukkig is me mannetje ook thuis, alleen kan ik het ook wel komt helemaal goed! maar ik ga morgen gelijk kijken of je al posi hebt getest! jaa das best kl*te!!! met welke testen was dat?
hey liane!, ja ik las het.... ben toch maar even wat terug aan het bladeren... jij wacht al weer op je eitje, je zit al weer op de goede helft van je cyclus....
hahah dat heb ik idd nodig heb als sinds vrijdag last van ongi gevoel. maar nog niks gemerkt en zo is gevoel weg. vannacht heel wat uren van de pijn wakker gelegen. dus twijfel best wel. zullen morgen zien Liana nog 15 minuten voor onze verslaving
Thanks, was er wel een beetje huiverig voor, aangezien die MVM test een heel veel hcg nodig heeft. Maar ben dus echt echt echt zwanger hahah. Voelt ook een stuk echter als een vreemde vrouw je feliciteert hih.
balen ingef dat het toch echt doorgezet heeft, maar klopt je banner dan wel? Veel rood is pas echt ongi, dat voor 18.00 uur is dat dag 1.
jaa wachten wachten wachten maar ik weet niet of ik al de helft zit, ik wacht af hoe mijn cyclus nu gaat lopen of ik nu een cyclus ga krijgen van 28 dagen, ik hoop het wel! ik heb ook een behoorlijke dip gehad, maar heb nog maar weinig verstand van tempen....
nog 13 minuten!!!!!!!!!!! hier is mannetje aan het klooien met de wii, die afstandbedieningen maken geen verbinding hoe kan jij eigelijk de aflevering al gezien hebben?
wij hebben de wii eeen tijdje terug gelukkig verkocht. deed er niks mee en vriend eigenlijks ook niet meer. houd van voetbal op ps3.. nou ik ga vast afsluiten tot straks GTSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT en een stuk chocola met nootjes