ja dat is echt fijn. maar het is ook heerlijk dat je even flink "anoniem" je ei kwijt kan of je gal kan spugen, even flink met ze alle virtueel uit huilen *grouphug*
Goedemorgen Ladies, Daar ben ik dan weer na een tijdje afwezig te zijn geweest... Sorry daarvoor maar heb het de laatste tijd beetje druk gehad met van alles en nog wat... Waaronder het voorbereiden van mijn verjaardag voor aankomend weekend...Boodschapjes hier, boodschapjes daar.... Maar heb nu weer ffies tijd gevonden (op het werk) om hier weer te posten en een update-je te geven.... En die is............. Dat er nog geen ongi is doorgebroken bij mij....Heb vorige week wel een keer een dag gehad dat ik echt enorme buikpijn had maar waar dat door kwam, geen idee... Heb ook echt werkelijkwaar geen idee wanneer ik ongi moet worden... Omdat de cyclus bij mij een beetje onregelmatig is.... 28-33-35..... Dus weet echt niet wanneer ik het kan verwacnten....Hoop niet natuurlijk maar je weet het niet.... Ergens heb ik wel het idee dat de ongi eraan zit te komen...Vraag me niet waarom ik dat denk maar zoon gevoel heb ik gewoon..... Maar aangezien ik dus niet precies weet wanneer mijn NOD is, heb ik mezelf voorgenomen om 5 februari te gaan testen als ik dan nog niet ongi ben geworden....Dus het is nu ff afwachten.... Verder kan ik jullie nog een leuk nieuwtje vertellen....\ Ik was afgelopen Maandag jarig en heb toen van mijn vriend een hele mooie goud met witgoude armband gekregen... En weet je wat ie vroeg toen hij hem bij mij omdeed............ WIL JE MET ME TROUWEN!!!!!!!!!! Nu zat het al wel in de planning om te gaan trouwen met elkaar, maar hij had me nog niet officieel gevraagd.... Dus dat was wel ff heel gaaf....Heb m'n traantjes ff laten lopen en was 10 minuutjes te laat op m'n werk maar wat maak dat uit....Ik had de dag van m'n leven en de smile op mijn gezicht verdween de heel dag niet meer......Die dag ga ik zeker weten nooit meer vergeten!!!! Zijn meteen maar goed gaan brainstormen hoe en wat we willen..Echt zo gaaf is dat om met de voorbereiding van je huwelijk bezig te zijn.....Heb er nu al heel veel zin in..... De laatste Zondag van Februari gaan we naar de Love and Marriage beers in Utrecht....Heb er nu al zin in.... Hoe bedoel ik ben enthousiast....Kan er gewoon niet over uit gepraat raken...Zo blij ben ik...... Nou nu nog een lief klein baby'tje dan zou het helemaal compleet zijn....
nou hopen maar dat het voor ons beiden een goed teken is hé... wil je niet ontmoedigen maar mijn cyclus na mijn vmk was wel heel erg raar en ik ben ongi geworden, hoop voor jou dat jij gewoon weer lekker zwanger zal zijn hoor
goedemorgen Melanina enne ja gefeliciteerd sweetmiekie Zomaar meid, voor jou doe ik een ongi-wegblijven dansje hoor
Hee meis, gefeliciteerd met je verjaardag en jullie voorgenomen huwelijk, veel plezier opde beurs, zoiets is altijd leuk om te bezoeken. En inderdaad een kleintje maakt het dan helemaal compleet. We blijven gewoon giga duimen
Ben wel geen petatje.... maar hier alvast wat van mij..... HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
Nee weet ik, mijn ei was een dag later, dus ik wil eigenlijk ook pas zondag gaan testen mocht ik niet ongi worden, juist omdat e.e.a. zo onzeker is. Maar we gaan zaterdag nog weg met vrienden en als ik dan een wijntje wil, hmmmmmm lastig, dus misschien toch maar zaterdagmorgen testen. We blijven daar nog eventjes over aan het nadenken
Jaaaa graai, grijp, gis, pakt van alles en stop dit in mijn rugzak dank je wel hoor, dit kan ik heel erg goed gebruiken
Hier is mannetje net teruggekomen van zijn werk.... we gaan zo zijn zwemmertjes in een potje deponeren en dan race ik met dat potje tussen mn (.)(.) hup naar het lab in het ziekenhuis! Spannuhunnnd!