ja misschien idd toch maar zaterdagochtend ff testje wagen hoor ik zou het ook zo doen. wij moeten zaterdag 6 februari weg met vrienden en mijn NOD is 4 februari dus als ik nog niet ongi ben ga ik dan ook testen om te weten hoe het zit hoor
Geen idee eigenlijk...in de folder staat dat je de uitslag van je arts krijgt...maar we hebben alleen maar een verwijzing van de huisarts gehad... Heb op internet gekeken naar hoe lang zo'n uitslag kan duren...varieert van 1 dag tot 6 weken dus ik ga uit van een week of 3...
Ja dus misschien dat ik het ook wel doe, heb nu die van kruidvat, vorige keer testte ik op nod met matcare negatief en 2 dagen later met matcare positief
Oh dat ga ik zeker doen...en ook nog proberen om zo snel mogelijk natuurlijk die uitslag te hebben...ben veel te nieuwsgierig..
Ik ben trouwens heel benieuwd hoe het met beg is gegaan, of ze dr kleintje heeft mogen zien, kloppend hartje etc. etc.
Bedankt voor jullie reacties dames... Ben er ook helemaal van in de wolken.... Miekje grijpt ook snel nog wat HCG...Je weet nooit wanneer het goed is om die dingen te hebben Zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als het deze maand raak zou zijn....Gewoon 2 vliegen in 1 klap....Een aanzoek en zwanger.... Maja....Is afwachten...We zullen wel zien....
Dat kan ik me maar al te goed voorstellen hoor. Hoop voor je dat ze heel goed meewerken, en ik neem toch aan dat ze gelijk bepaalde tests gaan doen, nu is het nog vers zaad.
hé wie weet ben je wel lekker zwanger, ze zeggen dat goede dingen in drie komen hé, dus je huwelijksaanzoek is de 1e, wie weet wat er volgt...
09.20 uur stond in haar handtekening, was helemaal in gedachten bij haar, zijn nu een uur verder dus ben heel erg nieuwsgierig naar hoe het is gegaan/verlopen, en of ze haar gerust hebben kunnen stellen, ze had nogal buikkrampen nl.