hahahahaha dat is zo... mssn een plattegrond zo dat ik de weg kan terug vind naar "IN" me schoenen i.p.v. dr naast hahaha
whaha! 'is 't een fietsje, is 't een tractor, nee dat is 't niet! 't is onze rimar met haar nieuwe auto zoals je ziet!'
ik ga even eten.. pff dat wordt nog een hele belevenis want... DE KAAS WAS OP nu heb ik maar ff snel een slatje gehaald bij de pomp. maar ik weet niet of ik daar over heen kom hoor!! geen bruine bam met kaas vandaag Als ik het niet red... het was leuk jullie virtueel ontmoet te hebben *kijkt nog 1 keer dramtisch om en rent huilend naar de kantine*
grinnik.. ben niet zo handig als jij (heb 't net geprobeerd, maar hier is je plattegrond al ) Bekijk bijlage 47061
Ooh wat een mooie echo meis!! mooi zakje met rijstekorreltje erin!! Dat het maar lekker groot mag groeien en over 34 weken als een mooie en gezonde meid/jochie ter wereld kan komen!!!!
dikke knuf hoor *geeft meeaan haar bammetje met smeltkaas* is niet 't zelfde, maar je zal 't ermee moeten doen
Misschien nog net januari dan, ik ga altijd uit van 30 dagen omdat ik ei op dag 16/17 heb. Moet het wel snel doorbreken (liever niet, want lf van 10 is beetje kort)
Eet smakelijk meis... Wil je soms een halve boterham van mij met kaas? Ligt hier namelijk voor me neus
Meiden ik ga er weer vandoor, zo hypotheekgesprek. Ik kom aan het einde van de dag wel weer even buurten. Dank jullie wel voor de lieve woorden Tot later! Voor de lunch dames; eet smakelijk! Dikke knuf!
met pijn in 't hart neem ik wederom afscheid van alle lieve mensen van 't ZP forum.. ik moet hier verder gaan werken. ik spring asap binnen.. daaag!! *veegt traan van wang en zwaait verdrietig vanuit de deuropening*