Jaaaa ik ben er weer hoor... moest ff 20 pagina's bijlezen die jullie er in 2 uurtjes bij hebben gekletst! BEG: jeujjjjj wat goed al een kloppend hartje gezien!! Super! Verrie heppie for joe!! Sub: waahh wat een mooi plop-liedje! *haakt nog even snel in bij het dansje...want Kubus mag niet ongi worden!!!!* Kubus: zoals je hierboven leest: het-mag-niet! Hier: zaadjes zijn ingeleverd! En wat denk je??? Uitslag krijgen we morgen of overmorgen al!!! Yippieee!
Staan echt hele leuke foto's op inderdaad! wil je bij mij ook spieken? dan nodig ik je uit voor vriendschap, want die van mijn meisje staan afgeschermd
Ja geweldig he! Had me al helemaal ingesteld op 3 weken moeten wachten.... en nou hoef ik maar 2 dagen te wachten! woeii! Krijg alleen nou nóg meer last van ongeduld, haha
dank u die had ik nou net nodig Bekijk bijlage 47076 pff.. en nu nog een paar voor de foto complimenten
Ja maar neeee die zijn toch veeel te groot....die flap je zo uit, dat is valsspelen! *zit bokkig met armen over elkaar op de bank, nou moe*