Haha vind hem ook errug leuk! Ik ben wel Assepoester dan (omdat ik nu moet schoonmaken en ook blond ben ) Pff nu ben ik echt weg hoor, bye
hier ben ik weer! mannetje word gebeld door ziekenhuis moet waarschijnlijk vrijdag geoppereerd worden lekker op tijd zijn ze weer zeg!!! :x hoe kan ik het nou regelen om daar te zijn pfffffffff
hee sweetmiekie, als ik je verhaal lees, met je symptomen klinkt dat wel aardig zwanger hoor,maar pas op of na je NOD heb/krijg je zekerheid
@ Rimar : Jah dat is nu net het probleem...Door mijn onregelmatige cyclus weet ik dus niet precies wanneer mijn NOD is... Is die de 31, 2 februari of later of er net tussen in....Dus heb ook echt zoiets van jah wanneer zal ik testen...ALS ik nog niet ongi ben geworden Zaterdag (en dat hoop ik ) Dan gooi ik er Zaterdagmogen maybe wel een testje er tegenaan... Weet ik meteen of ik 's avonds op mijn feessie alcohol mag of niet... Want wilde eerst wachten tot 5 februari maar dat duurt me ook wel een beetje te lang Maar als ik dit weekend niet mijn verjaardag had gevierd, dan had ik wel gewacht tot de 5e...
je kan dat hele "zijn ze een krokodil aan het villen" wel weg laten... ik vind jamie oliver met of zonder gevilde krokodil al jakkkkkkk (kwal)
prima dan ben ik alice in wonderland die in elkaar wordt gebeukt omdat ik blond ben en rimar zo gepest heb
Ja hallo, ik heb het over een vredespijp, kom jij gelijk met een joint aanzetten, sorry, no drugs for me my dear
Ik vind het prima, ben ik doornroosje wel, die stond er toch ook bij op???? Ben niet zo thuis meer in die sprookjes