Helaas is het ons niet gelukt om dit jaar een positieve test in handen te houden, daarom is de kans dat in 2015 we een kindje mogen krijgen misschien wel een feit, en aan dat feit probeer ik mij nu vast te houden. De zekerheid dat het in 2015 gaat lukken, die kans is groot, en daar kijk ik naar uit!!
Welkom bij de eenzame dames die door zijn naar de volgende ronde en het volgende jaar!! Omdat we hier nu als eerste zijn Tacita zullen we dan afspreken dat we in 2015 als eerste een positieve test in handen hebben??
Haha vind ik een mooi voornemen Als mijn cyclus hetzelfde aantal dagen ongeveer weer zou tellen zou mijn NOD rond 2 januari zijn (en we zijn 1 januari 5 jaar samen, wat zou dat toch mooi zijn... ). Dus het kan...! Maar eerst op naar de beruchte klusdagen haha Succes!!!
Ik mag me hier ook melden... Vandaag weer ongesteld geworden, wat mijn volgende NOD op 3 januari zet. Ik kan me de jaarwisseling van 2013/2014 nog zo goed herinneren; Na een half jaar proberen wisten we het zeker, 2014 zou het jaar worden waarin we zwanger zouden zijn. Niet dus. Maar weer op naar de volgende ronde, maar voor vandaag echt nog even depri...
@kniekie Welkom bij de club van januari helaas.... Hoop echt dat 2015 iets heel moois voor jullie in petto heeft! Het is jullie gegund. Blijf moed houden en een digitale knuffel voor jou!
Voor jan. 2015 zijn er al verschillende lijsten aangemaakt, opgesplitst op data. Dit topic zal ik sluiten.