Aan mij de twijfelachtige eer om dit onderwerp te openen. Na een cyclus van 56 dagen schiet ik dus door naar 12 januari Op na ronde drie dus en maar hopen dat die korter is dan de afgelopen ronde of dat het de laatste is natuurlijk! Ik kan mezelf nog niet eens aan de NOD lijst toevoegen die gaat nog niet tot 2007! Groetjes Fransje
Pfff Fransje ... 12 januari is nog wel een eind weg hè ... maar het is natuurlijk niet gezegd dat je volgende cyclus weer 56 dagen telt ... maar dat moet je natuurlijk maar weer afwachten ... Knuffel.
Fransje, balen dat de volgende nod 12 januari is, ik duim voor je dat je nod helemaal niet meer komt en anders dat je een korte cyclus zal hebben. Liefs Ikke
Fransje.... je bent de eerste in dit topic, ik hoop dat je ook de eerste bent die kan zeggen: ik ben zwanger Veel geluk deze ronde Marloes
@franje als ik mijn laatste cyclus aan zou houden dan hoor ik hier eigenlijk ook thuis.... Ben een beetje eigenwijs dus probeer het toch nog in dec. liefs morgaantje
Fransje...heb al een paar keer gezien dat degene die de NOD topic opent, deze ook zwanger wordt die maand! Dus heel hard duimen, houdt de traditie in stand zou ik zo zeggen en heel veel succes!
Ik hoop dat je gelijk hebt hartje! En alle andere meiden dankjewel voor de steun. Lees voorlopig maar even met jullie mee op de andere topics, want dit is wel een heel eenzaam bestaan hier voorlopig
Begrijp ik helemaal. Ik had die neiging ook een beetje. Maar wat maakt het ook uit in welk topic we staan als het maar lukt deze ronde!
fransje het s nog wel even wachten voor je het mag zeggen dat je zwanger bent maar hopelijk hoef je niet zo lang te wachten heel veel plezier en op naar een regelmatige cyclus gr maria
Ik hoop inderdaad ook op een regelmatige cyclus, maar ik zie bij jou staan: ff geen banner ff geen druk. zo zie ik deze ronde ook een beetje. Er is toch geen pijl op te trekken, dus we zien het wel.
Hoi Fransje, Weet nu hoe je je voel. heb ook ineens een cyclus van 45 dagen. ik hoop dat het eenmalig was en dat ik toch ook nog in dec. mee doe. Maar ik ga nu voor januarie groetjes marielleB
Jeetje januari alweer, lijkt nog zo'n eind weg. Stel dat het nu niet raak is dan zit voor mij 2e kerstdag er nog tussen. Dames klus ze
Kom hier ook vast kijken, vandaag is mijn NOD en als ie door zet word het rond 3 jan. dat ik weer ongi moet worden. Januarie meiden succes !
Mijn NOD ligt als ik het goed tel op 1 januari... dus we hopen maar dat we in het nieuwe jaar onzelf gelukkig kunnen maken met 2 dikke vette strepen xxx Joyce & Arjan
Hallo allemaal, Ik kom me dan ook maar eens aansluiten hier. Mijn NOD is 1 januari! Hopelijk dus een heeeel gelukkig nieuwjaar! Groetjes Willes
[/i]Goede morgen Ik kom me hier ook melden. Ik hoop dat mijn nod is op ong 2 jan. weet het deze maand waarschijnlijk voor het eerst eens beter dan normaal, omdat ik fm (follikel metingen) krijg. ivm clomid. ben voor het eerst ook blij dat ik ongesteld geworden ben, zo hebben we in dec nog een kan om 06 goed afte sluiten! iedereen heel veel succes en dat het maar een goede vruchtbare maand mag worden groetjes
Ik kom me hier ook aanmelden, jammer natuurlijk maar positief op naar de volgende ronde....iedereen succes! groetjes pat
tja, ik kom ook als het mag... moest afgelopen zaterdag ongi worden maar het breekt niet echt door...zaterdag en vanmorgen negatief getets, dus zal het vandaag of morgen wel worden....