NOD Januari

Discussion in 'NOD forum' started by Fransje77, Nov 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    @Tijgertje: je eisprong kan soms wat eerder soms wat later zijn. Bij mij scheelt het soms een dag. Maar ik ben erg regelmatig ongi mss dat dat scheelt.

Hier is het echte kluswerk weer begonnen mijn ei komt er aan.

Hoe gaat het met de rest? Jullie weten het he, 2007 is ons jaar!

2. triez

triez Actief lid

ik zeg GO 2007 give us some BEEBIES! hahaha ik heb er helemaal zin in meiden.

ik ben weer bijna van de :evil: af en ga voor een verjaardagskadootje

liefs triez

3. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    I'm dreaming of a...heel erg vruchtbaar.....christmas!

4. Yeah me too! Witte kerst wordt het toch niet dan maar vruchtbaar hihihihihhi

5. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    Die witte kerst kan me gestolen worden hoor!.... kom maar op met die eitjes en visjes! hahaha

6. Niet meer actief

Zit me net ineens te bedenken dat als het deze maand raak zou zijn, en 9 maanden verder ga tellen... ik dan eind september uit ga komen... En laat dan net mn broer gaan trouwen! Zul je altijd zien...

7. Nou, dan mag je een mooi pakje aan en sta je te stralen met je dikke buik! Lijkt me een prachtig gezicht!

8. Niet meer actief

Ja maar je zult dan altijd zien dat je ligt te puffen op 'hun' dag... :-k

9. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    ën dan gaat op "hun" dag alle aandacht naar jou!.....hahahaha

10. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hahaha, klinkt me bekend in de oren. als wij raak hebben deze maand (eitje 25-12) dan zijn we uitgerekend op onze trouwdag (16-09) hihihi. en dan zijn we 2 jaar getrouwd. zou wel lachen zijn!

11. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    heey ingiemoppie wat geweldig dat zou echt toppie zijn natuurlijk!

Als het bij ons raak is deze maand dan zou ik op 02-09-2007 uitgerekend zijn! Meiden ik duim dat we elkaar snel mogen tegenkomen bij de september mama's! Hier wordt het in iedergeval spannend!

Liefs Pearly

12. Salsabine

Salsabine Actief lid

Nov 16, 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    @tijgertje23: ik was vorige keer al na 24dgn ongesteld dus dat houd volgens mij in dat ik mn ei al op dag 10 heb gehad :(
    Vandaar dat ik sinds gister al druk aan het klussen geslagen ben...da ei fopt mij nie nog een keer hihi ;)

Nou en dan maar verders doorgaan om samen met Ingemoppie, Pearly en de rest van de klussers naar de September mamma's :) :)

13. Oh ik hoop het zo!

14. roca81

roca81 Bekend lid

Oct 26, 2006
    851
    0
    0
    Hallo allemaal

Het wordt hier steeds drukker in januari

Mijn vruchtbare dagen zijn volgens de calculator voorbij...
    alleen best nog wel veel afscheiding....

Geen positieve ovulatietesten (wel een ander merk dan dat ik normaal gebruik) en pas een lichte stijging van temperatuur.
    Hopelijk is mijn eisprong al geweest, want hebben zondag voor het laatst geklust. Mijn vriend moet morgen sperma inleveren in het ziekenhuis, en het was beter om een paar dagen niet te klussen voor de kwaliteit van het zaad...
    Dan nog een week wachten voor de uitslag.

Veel klusplezier allemaal

Groetjes Roca

15. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Ha Pearly: zou toch gaaf zijn, met zijn allen naar september mamma's. hihi en wij komen elkaar (sament met sophie en nog een paar) al een paar maanden tegen in elke NOD. Dat zou leuk zijn als we nu eens saampies over gingen (en natuurlijk ook met alle nieuwelingen).

1e kerstdag zal ik in ieder geval heeeeeeeeeeeeeeerlijk klussen in de ochtend........ This egg is mine!

Salsabine: you go girl..... geen gefop meer van die eitjes..... get it! hihi

Roca: je hebt nog geen pos. ovu test gehad? mmmhh strange.... hoe lang is normaal gesproken je cyclus? misschien komt ie nog.... vanaf morgen voor alle zekerheid nog ff klussen (mijn ei komt op dag 16)... je weet maar nooit :)

16. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hallo dames, afscheid van de maand December is genomen............de duivels zijn me vandaag komen bezoeken..........echt sh*t!

Maar goed, op naar ronde 8 met goede moed.
    (al is het soms toch weer moeilijk om het op te brengen.......pfffff....)

Desondanks; we gaan voor het nieuwe jaar 2007! Moge het maar een zeeeeer vruchtbaar jaar worden voor ons allemaal!
    grt.

17. Pamela

Pamela Actief lid

Nov 20, 2006
    125
    0
    0
    Kinderverzorgster (onthaalmoeder)
    Overijse
    even mijn banner nakijken. Maar er zal niet veel verandering in gekomen zijn. Weer een dagje verder en maar wachten....

Ik ben het BEUHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Groetjes en nog een prettige dag.

18. Micha

Micha Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,231
    0
    0
    Woerden
    balen esser, succes deze ronde

19. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Micha; thanx! Merk aan mezelf dat wanneer de duivels er weer zijn, ik echt ff een paar dagen nodig heb om weer op de rails te komen. Wil mezelf echt niet ellendiger maken of laten mee slepen, maar heb dat rot gevoel altijd ff.
    Dat moet dan zakken en weer een plekkie krijgen en dan weer gaan met die banaan. ;);)

Maar goed, blijven relativeren helpt ook wel bij mij, en moet dat ook blijven doenn anders dan word t zo'n strubbeling met jezelf.
    De beebjes moeten maar komen voor ons in 2007!
    grt.

20. roca81

roca81 Bekend lid

Oct 26, 2006
    851
    0
    0
    Halla allmaal,

Vanmorgen mijn temperatuur weer 0,1 omlaag, terwijl ik gewoon gehoopt had toch wel 0,3 omhoog te zijn. Heel raar, omdat een gemiddeld altijd een regelamtige cyclus heb. Normaal test ik tussen 9.00 - 9.30, alleen vanmorgen al om 7.00 uur, omdat ik vroeg moest werken.
    Misschien dat dat iets uit gemaakt heeft...

In ieder geval, nog geen duidelijke ei ontdenkt, dus voor de zekerheid
    vanavond weer fijn klussen.

Groetjes Roca

Share This Page