Ik zie dat het voor meerdere een spannend weekend wordt met testen. Ik loop ook al iedere keer naar de wc, maar nog steeds geen en ook geen voortekenen daarvan. Maar ja, kan zo maar ineens komen, he? Mijn vorige cyclus was 26 dagen en die daarvoor ook, maar deze dus blijkbaar niet... Ben heel benieuwd voor wie het allemaal positief is! In ieder geval: HEEL VEEL SUC6 ALLEMAAL.
Ik heb woensdag al getest, maar was dus negatief Durf het nu eigenlijk niet meer..... Wacht nog maar even af. Zondag, misschien?
Je hebt dus voor je NOD getest? Dan ist toch goed mogelijk dat het wel positief is? Ik hoop het voor je! Succes!
Ben er weer heel eventjes, kan het niet laten... Volgens mijn banner heb ik mijn ei gehad, maar heb er deze keer niets van gevoeld. Normaal heb ik altijd fikse buikpijn! Wel geklust natuurlijk. Is dit niet een beetje raar, of hoef je het niet elke maand te voelen? Voel het normaal altijd.
Hello ladies! Laten wij nou morgen heerlijk een weekendje weg gaan, net tijdens de vruchtbare dagen.... Joepie! Heb nog wel steeds een beetje bruinverlies, zo vaag, maar ja, volgende week vrijdag weer naar de ha. Iedereen die aan het klussen is: have fun! De wachters: ik kom eraan en neem gebakjes mee! En degene met ongi enzo: dikke knuf! En Jikke: Gefeliciteerd! Tot maandag!
veel plezier mariekepieke, klus ze! Heb zelf af en toe steken in mijn onderbuik. Maar heb afgelopen maandag pas eisprong gehad, dus dat kan dan toch nog geen innesteling zijn? Of scheelt dat per persoon. Maar 3 dagen is wel erg snel hè? Ik zal het wel willen voelen! Hoop wel een beetje op deze maand, volgende maand carnaval, dan komt er niks van. Zou ook niet goed zijn denk, hahaha Mijn banner klopt niet, weet niet hoe ik die aan moet passen. Iemand? liefs wies
Even mijn banner checken. Succes iedereen met klussen/eitje vangen/wachten! Ik zit ook weer op de wachtbank. Groetjes van Jessica
Heey doris, DPO= De dagen na de de ovulatie! Had vorige maand mijn eitje op dag 22 ipv 21 zoals alle andere maanden! maar werdt ook eerder ongie! Hoeveelste ronde is dit voor jullie? Liefs Pearly
Iedereen heel veel sterkte met wachten en suc6 met klussen en ik hoop dat we weer heel veel positieve testers erbij krijgen deze maand! Liefs Lin
Heey doris, DPO= De dagen na de de ovulatie! Had vorige maand mijn eitje op dag 22 ipv 21 zoals alle andere maanden! maar werdt ook eerder ongie! Hoeveelste ronde is dit voor jullie? Liefs Pearly[/quote] Dagen na mijn ei weet ik niet precies, ik heb mn ei tot nu toe nog niet echt gevoelt.. Let vooral op de banner en verder klussen we de rest van de maand ook lekker door, dus wat dat betreft maakt het ook niet zoveel uit wanneer die precies is Voor ons is het de 5de ronde voor het eggie. We wilden al wel eerder, maar mocht niet ivm medicijnen voor mn schildklier. Dus hebben eigenlijk al een jaar gewacht (maar dus wel goed kunnen oefenen ) Hopelijk duurt het dus nu niet al te lang meer 8) Hoop dat we het deze maand samen een feestje kunnen bouwen! En....hoe meer dames op het feestje hoe beter! Groetjes Doris
Ik hoop het ook! Heb wel zin in een feestje! Alle meiden op de wachtbank succes ik duim voor jullie! Alle klussers heel veel klus plezier! Meiden die ongie geworden zijn een hele dikke knuff vanuit hier! Had mezelf beloofd om niet meer te vaak op dit forum te komen ter bescherming van mezelf hihi maar het lukt me alweer niet! Liefs Pearly
Morge meiden, Hier ochtendcheck gedaan en het ziet er allemaal nog prima uit Ik duik nog even lekker in bedje want dit is mijn vrije dag. Fijn dag allemaal en voor degene die werken... werkze! Liefs, Gaby
Gaby, morgen heb jij een positieve test meid, ik voel het ! Goedemorgen iedereen, verder nog nieuws hier? Liefs Moons
gaby test nou maar gewoon! moons nog 5 dagen en dan is deplek gevult bij septembermama's groetjes las