Pffffff, dat ljkt me inderdaad erg frusti! Ik heb ergens gelezen dat je de meest duidelijke uitslag 2 weken na NOD hebt, mar wie wacht er nou zooo lang! heb je geen last van kwaaltjes? (hoeft natuurlijk helemaal niet als je zwanger bent!)
Balen meid! Kan me voorstellen dat je even van dit forum af bent gegaan omdat je er teveel mee bezig was, heb ik ook een beetje last van! Kop op!
Tuurlijk mag je meestressen! Hoop voor je op een positief resultaat! Hier ook nog steeds geen te bekennnen! Vanavond haal ik een test en dan morgenvroeg maar even boven de wc pot hangen! hahah! ben benieuwd!
Ik heb deze ronde hier niet veel meegekletst, maar ik meld me toch even netjes af. Ik ga door naar februari. Succes allemaal!
Jeetje. wat word het hier spannend zeg! Ik duim mijn duimen blauw voor positieve testen morgen. Succes! Aisca
Even een schoonmaakpauze... (eigenlijk was ik heel erg nieuwsgierig )Beneden is de boel mooi opgeruimd en schoon, nu boven nog. Maar 'plotseling'zag ik de pc staan en zag ik dat ik mail had... Goed, ik heb even bijgelezen dus. @Joos1: Ik ga idd lekker w88, misschien hoor ik ook bij die zeldzame groep die pas later kan testen... Laten we het hopen. Ik heb denk ik nog geen kwaaltjes.. Ja, wel wat krampjes in mijn buik. Maar dat heb ik al een jaar, zolang ik weet dat ik zwanger wil worden en dan voel je ook echt alles... Ik ben alleen niet zo goed in het aanwijzen waar die krampen vandaan komen, vaak zijn hetgewoon mijn darmpjes... @Anneke82: we zijn ongeveer even veel overtijd. Spannend he? @Malaika: jammer meid! Succes de volgende ronde! Zo en nu weer gauw aan de schoonmaak!
Hey Overtijd meiden, Had nog even een vraagje.. Hebben jullie wel of geen symptonen? Ik had een week voor NOD dat ik 3 avonden achter elkaar misselijk was en af en toe een warme steek in borst en lies.. Maar nu..merk ik weinig...wel heel moe en supersjaggie Maar dat komt waarschijnlijk door dat ik overtijd ben en nega test en dus niet weet wat me te wachten staat... Ik probeer symp. te ontdekken...ben ik wel of niet misselijk..dan denk ik weer dat komt vast door mn lunch dat ik niet lekker ben...sta 's ochtends voor de spiegel om te kijken of mn tepels al donkerder zijn..ik droom over testen.. Het wordt langzaam aan een obsessie om zwanger te raken.. Wie van de overtijd meiden heeft er symptonen en wie herkent dit? Kus Angeltje
Hoi Angeltje24, ik heb alleen erg veel buikpijn onderin en mijn (.)(.) zijn zeer gevoelig. Heb tot nu toe alleen maar negatieve testen gehad. Verder heb ik stemmingswisselingen. Chagerijnig, vrolijk, huilerig noem maar op. Moet zo naar de dokter voor onderzoek omdat ik ook al een tijdje overtijd ben. Dus ben benieuwt wat hij te zeggen heeft. Knuffels
Ik weet het niet meer hoor..... Ben al 6 dagen overtijd, maar nog steeds niets te bekennen. Heb tot nu toe een vrij regelmatige cyclus gehad. Inmiddel heb ik al 4 keer getest, en helmaal niets, noppes nada. Zonde van de testen overigens. Iemand nog tips over goedkope (maar wel goede natuurlijk) testen? Heb nu met mezelf afgesproken dat het pas weer na het weekend weer een keer mag. Heb trouwens ook niet echt symptomen, ja mijn bortsen zijn gevoelig en begin pukkeltjes te krijgen. Maar dat heb ik normaal ook voor mijn ongesteldheid. Wie weet komt het toch dit weekend. Ben overigens erg blij met dit forum. Heerlijk om er anoniem over te kletsen, tis natuurlijk niet iets waar je uitgebreid met anderen over praat, en ik wil mijn vriend natuurlijk ook niet altijd lastig vallen. Groetjes, Linda
hallo! Ik ben wel heel erg misselijk met vlagen, maar niet dat ik moet overgeven of zo, mn borsten zijn veel groter geworden en het rommeld de hele week al in mn buik.. maar dit is pas mn tweede ronde en ik hou in mn achterhoofd dat het van het ontpillen kan komen, maar toch vind ik het heel erg spannend om morgen te testen! Ben benieuwd! In de hoeveelste ronde zit jij Angeltje? En ben je ook al overtijd?
Wat zijn er toch veel meiden overtijd (including me, als ik van mn 'normale' cyclus uitga ben ik nu 2 dgn overtijd). Hoop voor iedereen een positief resultaat!
Ik ben nu dus ook 1 dag overtijd en de afgelopen week heb ik zo sterk het gevoel gehad dat ik zwanger ben. Had ook ong. dezelfe symptonen als jou: bij vlagen misselijk, oprispingen steken in mijn borsten en een rare smaak. Deze symptonen had ik ook bij mijn eerste zwangerschap, alleen dan in een later stadium. Ik weet niet meer goed wat ik toen wel en niet voelde voor de NOD. Het blijft gissen. Ik duim in ieder val met je mee!
Nog niet zo heel erg lang, 3 maanden, maar ik ben inmiddels al 36 en mijn man is verminderd vruchtbaar, dus de klok blijft wel tikken.. jammer.
Heb 2 dagen voor nod al getest: negatief Wat ik beter niet had kunnen doen, want nu durf ik niet meer goed. Ik denk: zondag?