@Caitlin: via deze site (kijk hiernaast bij webwinkel) kun je goedkoop goede testen bestellen. Ik riep de hele tijd dat ik geen kwaaltjes had, maar sinds gister toch wel steeds kleine steekjes in mijn linker zij. Geen idee wat dat is..
Morgen heb ik mijn NOD, maar het duiveltje zal wel komen. Gezien de kwaaltjes die ik voel. op na de volgende ronde. Voor de dames die overtijd zijn hoop ik een positive test
Jeetje, wat is het weer spannend. Veel die vlak voor hun NOD zitten of al aardig overtijd zijn. Ik duim voor jullie allemaal op een positief resultaat. Ik ga lekker verder met klussen, geen probleem mee...
Hmm, eind januari komt al aardig in zicht dames! (ahum, het is de 12e, maar toe maar... ik kan het al wel eind januari kijken...) Heel veel spannends hier! Ik blijf doorduimen voor de wachters onder ons! Liefs Chris
Marieke 21. Thankx voor de tip! Ik was van plan niet meer te testen tot naar het weekends, maar kom straks heel toevallig wel langs een drogist.....of zal ik ze gewoon hier bestellen en braaf afwachten......
Ik zal ze gewoon hier bestellen, danheb je ze morgen inhuis als je op tijd bent met overmaken. en het scheelt echt euro's! Spannend he dat w88
Ik ben al 5 dagen overtijd (zie banner) en ik zit nu in ronde 6(eind juni gestopt met pil) Ik word hier zo onzeker van....HCG moet nu toch wel aanwezig zijn? Laat vanavond nou maar het HCG-mannetje langs komen in plaats van het slaapmannetje! 8) Meiden ik hoop het zo voor ons.... Als we nou eens allemaal morgenochtend (zaterdag) omstreeks 08.00 uur een test gaan doen met zn allen? haha Kus Angeltje
Ik weet het allemaal niet meer. Heb steken in mijn linkerzij, heb geen gevoelige (.)(.) maar ik ben wel met vlagen misselijk en ik kan mij wel een ongeluk eten terwijl ik niet echt zin in eten heb. Maar ik moet nog een paar daagjes wacht.
@caitlin80: lees hier op de site vaak dat huismerk Kruitvat ook heel goed is. Deze meet blijkbaar al bij een hele lage HCG waarde. Zelf gebruik ik zowel de ovulatie als zwangerschapstest van de site. Prima!
tja, erug spannend.... Probeerde net te bestellen, maar internet loopt vast elke keer als ik wil betalen. Ja gezellig met zijn allen, maar je dacht toch niet dat ik om 08.00 uur al wakker was op zaterdag...hihihi Maar mischien waag ik er toch 1 morgenochtend. Ik ga thuis maar weer proberen te betstellen. Scheelt echt enorm veel geld. Ik had geen idee! Ben natuurlijk ook nog een groenthe. Tis pas de tweede serieuze poging. er zijn er nu wel veel tegelijkovertijd! Ik leef met jullie mee, mischien morgen goed nieuws voor ons allemaal?
tja, erug spannend.... Probeerde net te bestellen, maar internet loopt vast elke keer als ik wil betalen. Ja gezellig met zijn allen, maar je dacht toch niet dat ik om 08.00 uur al wakker was op zaterdag...hihihi Maar mischien waag ik er toch 1 morgenochtend. Ik ga thuis maar weer proberen te betstellen. Scheelt echt enorm veel geld. Ik had geen idee! Ben natuurlijk ook nog een groenthe. Tis pas de tweede serieuze poging. er zijn er nu wel veel tegelijkovertijd! Ik leef met jullie mee, mischien morgen goed nieuws voor ons allemaal?
internet loopt vast dus je dacht: laat ikdanmijn bericht maar 3 keer plaatsen? Dan weten ze het in elk geval
Oeps! Sorry, echt weer iets voor mij! hoe haal ik dit weg? Laat ik maar weer eens wat gaan doen, mischien tot vanavond! groetjes, Caitlin Kruidvat, hmmm daar kom ik toevallig ook straks langs. Bedankt voor de tip
Hallo...! Hier hopelijk ook een oktober mama Ik hoop dat het deze maand raak is, heb al aardig wat symptonen.... Maar maybe beeld ik het me allemaal wel in ( zal me iig niets verbazen) Volgens mn banner mag ik over 11 dagen testen, maar volgens ff heb ik eerder mnr eisprong gehad en kan ik over 8 a 9 dagen al testen. Weet wel dat ik rond de 14e dag steekjes in me onderbuik had. Nu ben ik misselijk,moet ik veel plassen, heb zachte booby's en ik be niet te genieten. Ik zal voor iedereen duimen
he dames kijk eens hoe lief en mooi , iets dat we allemaal willen http://www.youtube.com/watch?v=G11g0j9siwI
Hallo, Zijn er ook nog meiden die net als ik nog 2 weken moeten wachten? Ik red het misschien nog net in januari mijn NOD. Ben al de hele week met ovu-testen van deze site bezig en had vandaag eindelijk twee strepen. Toen toch maar even naar de DA voor een digitale ovu-test en ja hoor! IK BEN VRUCHTBAAR!!!!!!!!! o WAT BEN IK BLIJ! Ik ben zo blij dat ik na mijn mk met kerst nu gewoon een eitje krijg en dus een nieuwe kans. De magnetiseur zag ook geen reden om niet zwanger te kunnen raken, dus.....................................als mijn hubby zo thuis komt, mag hij meteen aan de bak. Ik wacht met smart.
@ renate...veel plezier met klussen. Ik moet nog 12 dagen wachten voor mijn nod, zit nog maar net op de wachtbank.