als ik doorschuif naar volgende ronde ben ik dezelfde periode zwanger als met m'n zoon toen, zelfde dag uitgerekend, hihihihi maak dat mee
Hoi Dames, heeft er al iemand een test gedaan? Gaby, hoe is het met jou??? Nog steeds geen ongi... oh meid ik moet steeds aan je denken, ik hoop zo voor je dat je juist deze maand zwanger bent!!! Maar omdat ik je nog niet gezien heb maak ik me zorgen, je bent toch niet ongi, hè??? duimduimduim... Ik ben inmiddels ook al lang over tijd .. maar testen zijn NEGATIEF.. durf niet meer te testen... Liefs Lin
@Renate: Ik moet ook nog even. Mijn NOD moet op 31 januari zijn, dus vanaf dit weekend echt volop gaan klussen. Geen problemen mee, maar mijn hubbie heeft komende week middagdienst. Hij moet dus om 14.00 uur de deur uit en komt om 23.30 uur thuis. Maandag en Dinsdag zien we elkaar dus pas 's avonds, 's morgens moet ik werken en de andere dagen hebben we natuurlijk Ryan nog rondhuppelen. Hij zal toch echt moeten na z'n werk, hihi.
Zohee, ff een dagje geshopt en meteen weer veel bij te lezen! Wat ik zo gezien heb wordt het een heeeel spannend weekend voor een aantal meiden! Het wordt nu toch echt tijd voor veel meer positieve testen, dus zet hem op! Ik duim voor jullie en ga het hele weekend wachten op jullie positieve testen 8) Voor de meiden die ongie zijn geworden: BALEN! Voor de meiden met een bijna ei: wat doen jullie hier, hoppa aan het werk En voor de meiden die net als ik nog wachten wachten en nog is wachten: Succes, we kletsen de dagen/weken wel vol 8) Iedereen een vruchtbaar en streepvol weekend gewenst \/ Doris
Ik snap er niets meer van, heb vandaag ineens licht roze verlies Kan je daar last van hebben zo vlak voor je ei sprong of zal mijn eisprong al nu zijn geweest?
Dames ik heb ff een vraagje... Volgens FF zou ik rond de 12e dag mijn eitje hebben gehad, qua temp klopt dit ook wel. Maar nu merk ik dat ik van dat witte draderige (lekkahlekkah) afscheiding heb. Dat heb je toch meestal alleen tijdens of voor je eisprong? Of is het ook mogelijk om daarna dr nog last van te hebben?Ik heb er namelijk vorig week ook last van gehad..... Ook merk ik dat ik zo slap ben als een vaatdoek. Net ff een uurtje bbb gedaan en meestal doe ik er nog wel een uurtje achteraan. Maar ik kan het net t eerste uurtje volhouden Ik ben benieuwd naar jullie reactie's Liefs As
Hoi meiden, zo weer even bijgelezen. Drukke dagen gehad op t werk en 's avonds moe dus weinig tijd om te forummen, maar het weekend weer volop tijd! Sjonge een spannend weekend wordt het voor velen! Succes testers! En het weekend is voor de klussers natuurlijk een uitgesproken goede gelegenheid om goed hun best te doen! : Ik moet nog een weekje wachten, maar het is gezellig op de wachtbank dat scheelt!
@Astrid 85 Als ik jou was zou ik gewoon weer een potje gaan klussen hoor! Baat het niet dan schaadt het niet. FF kan niet van binnen bekijken wat er precies aan de gang is, misschien heb je wel wat temperatuurverhoging door wat verkoudheid oid. Dus is het maar goed dat je dat tweede uur bbb niet hebt gedaan, dan heb je nu nog wat energie over om iets hééél gezelligs te gaan doen, toch?
GABYYYYYY? waar ben je? Je zit toch niet in je eentje te genieten van je test, he? hihi? Zou je met je man doen toch? ALs je maar niet een teleurstelling aan het verwerken bent.. Nee, hoor! Positief denken... k zal je even wat positieve vibes sturen... bzzz bzzz daar komen ze aan... Liefs Lin
morgen heb ik me NOD voel heel de avondal buikkrampen dus het zal wel niet raak zijn. Maar goed eerste officele ronde was ook wel heel gelukkig geweest. Vorige maand was ik 1 week overtijd en we waren eigenlijk niet echt bezig. Maar na een negatieve test en allebei heel teleurgesteld was het voor ons wel duidelijk. Nu ga ik maar vanuit dat we gewoon in januari veel gaan klussen. Oefening baart kunst. Voor de rest van de meiden. suc6 met testen, klussen en wachten.
@Andrea. Pffff net even lekker geklust! :c: Ik denk dat ik morgen of zondag m'n eitje heb. Gelukkig hoeft mijn hubby maandag pas weer off-shore, dus kan ik het hele weekend van hem genieten. Ik had trouwens nog iets grappigs bij de magnetiseur. Toen ik vorige maand voelde dat ik zwanger was, had ik er heel erg behoefte aan, om veel in bad te gaan. Ik dacht dat teveel misschien schadelijk zou zijn, dus deed ik het niet meer. ](*,) Ik had dit verder aan niemand verteld. Toen ik wegging zei de magnetiseur: "Gewoon doen waar je zin in hebt, als je lekker in bad wilt, dan moet je dat doen". Maar ik had hem dus helemaal niet verteld, dat ik daar toen zo naar verlangde. Grappig he?
Lieve meiden, Ik heb dit berichtje ook onder 'gestopt met de pil' geplaatst, maar misschien dat ik em beter hier neer kan zetten. Vandaar nog een keer: Ik ben rond 14 december gestopt met de pil. Normaal gesproken zou ik gisteren ongesteld zou zijn geworden. Nu dus niet, wat ik ook niet had verwacht trouwens. Heb al vanaf zaterdag of zondag steeds een beetje een weeig gevoel in mijn buik, net of ik ongesteld ging worden. Maar nee elke keer was ik weer verrast dat het niet zo was. Heb sinds een paar dagen ook last van mijn rug en ben ontzettend moe. Gisteravond dacht ik echt dat het door zou komen omdat ik ook buikpijn had, hebben nog geklust (onder het mom; misschien is het de eisprong en nu kan het nog haha) maar vandaag ook nog niets; sterker nog, geen last meer van m'n buik... snap er niets van. Ik ben nu wel aan het afstuderen en heb de laatste dagen te kort geslapen. Daar kan ik mijn vermoeid aan wijzen. Rugpijn aan dat ik misschien elke avond aan de tafel achter de laptop zit.... ik weet het niet! Morgen komen mijn testen als het goed is binnen, die heb ik maar vast besteld op de site! Eigenlijk wil ik wel gaan testen t weekend. Ik ben erg benieuwd maar ook wel om gewoon es te kijken hoe dat werkt! Van mijn man mag ik pas volgende week testen.... Wat zouden jullie doen?
als je je onzeker voelt zeker testen. Dan weet je waar je aan toe bent. zeker als er van alles door je hoofd dwaalt. gewoon testen morgen
Hoi lieve dames van nod januari Klopt het dat je 5 dagen van tevoren van je eisprong ook al vruchtbaar bent Want we hebben 2 dagen geleden gevreeen en heb me bekken gekanteld maar liep er niet uit Ik weet dat het te vroeg is voor evt symptomen maar ben vreselijk melig en moet best veel plassen en zodra ik wat bewegingen maak onverwacht dan krijg ik een soort steek onder me navel en heb nou al pijnlijke borsten aan de zijkanten en rugpijn laag onder Geen idee wat het is maar ik denk gewoon dat het niks is maar toch Wie kan me raad geven? Of wat kan ik het beste doen Liefs Tijgertje23
Ik kom hier ook even meebabbelen, moet nog een weekje uitzitten... Wie wil even zo vriendelijk zijn en mij uit mijn droom helpen, ik had de 6e mijn eisprong, dus nu een week geleden. Maar nu heb ik allemaal van die rare klachtjes, sinds gisteren, een week voor mijn NOD, klachten die ik nooit eerder gehad heb een week voor mijn NOD, Krampen en steken (echt een ongiegevoel, maar lang niet zo hevig), beetje misselijk en ehm ik heb een volle cup D of een kleine D, die normaal heel stevig zijn, maar nu zijn ze ehm flubberig, zacht ik weet dat het hoogstwaarschijnlijk niets is, maar ja hopen hé? Dus wie wil even zwart op wit zetten dat ik nog geen klachten kan hebben als het al zo zou kunnen zijn.... Voor de zwangeren, van harte gefeliciteerd, voor de dames die nog op NOD moeten wachten heel veel sterkte en ik duim met jullie. En voor de dames die ongesteld zijn geworden, het spijt me en succes de volgende ronde, en ik duim ook voor jullie mee....
Oh gelukkig, ik dacht dat mijn kansen al weer verkeken waren deze maand. Afgelopen dagen heb ik nachtdienst gehad en we hebben dus niet kunnen klussen, maar nu net vruchtbaar slijm ontdekt. Misschien zijn we nog op tijd, ik hoop het!
Ik hoop het ook voor je sunnycloud, ook nog steeds wakker? Eigenlijk moet je nu heel snel op bed, dus hup achter de PC weg en naar je mannetje toe . Groetjes Marieke