Hier nog steeds ongi krampen. Ik verwacht elk ogenblik ongesteld te worden, maar voorlopig nog niks.. Wel een beetje vies, dus bij voorbaat sorry , maar gisteren "rook" ik dat ongesteld moet worden. Ik kan het niet goed uitleggen, maar toen ik naar het toilet ging rook ik een geurtje dat hetzelfde ruikt als wanneer je zo bruinverlies hebt aan het begin van je cyclus. Dus ik ben er vrijwel zeker van dat het helaas game over is.....
Goedemorgen! Ook hier nog niks roods.... Manlief gaat volgende week naar het buitenland, denk dat ik toch morgenochtend weer een testje doe. Stel je voor dat het wel zo is enhij zit ver weg enhet goede nieuws via de mail moet horen...
Hoi.. vandaag kan ik als het goed is testen.. ik had afgelopen week het gevoel dat ik zwanger was, was er 80% vzeker van... maar nu heb ik kleine ongesteldheids krampjes.. hopelijk is dat niets..
Ik wens iedereen die vandaag gaat testen heel veel geluk! Ik hoop dat er veel positieve testen zullen komen. Ik moet nog een beetje geduld hebben. Moeilijk hoor. Ik ben er bijna zeker van dat het goed zit (voor zover je er zeker van kan zijn) anders haalt mijn lichaam rare geintjes uit. Ik heb nooit ergens last van als ik ongi moet worden. Alleen de dag zelf misschien wat krampjes. En nu loop ik al bijna twee weken met allerlei kwaaltjes rond. Ik hoop dat ik mezelf niet loop gek te maken. Ben denk ik wel wat teleurgesteld als het niks is... Nog twee nachtjes wachten en dan mag ik testen...
Ik kom me weer melden, afgelopen nacht heeft ons kleine wondertje ons verlaten met 5 weken. Heel verdrietig, maar probeer positief te blijven. Weet nu dat we zwanger kunnen worden. We gaan er weer voor! (Weet niet hoe ik nu weer cyclus moet tellen enzo.... )
he anneliesje , de koude rillingen lopen over m'n rug, we hoepen dat je weer snel een sterretje moogt ontvangen, doch zal dit je kleintje nooit kunnen vervangen. 2 jaar geleden heb ik het ook meegemaakt en denk er nog regelmatig aan.
Hmmm maar sinds mijn eisprong (volgens FF dan he) is mijn temp steeds hoog gebeleven. Normaal zit ik op 32.2 nu zit ik al een week op 36.6 en vandaag zelfs op 36.9 En dat heel gezelligs doen is leuk, alleen moet je mannetje welthuis zijn
@ AnneLiesje: ontzettend veel sterkte, wat rot voor je! Neem alsjeblieft even de rust, voordat je weer de molen van klussen en testen in gaat! Even minstens een maandje pauze, zodat je de stress van testen en andere onzekerheden en zwangerschapsverschijnselen even uit de weg gaat. Want dit gaat je niet in je koude kleren zitten hoor, weet ik uit ervaring (in sept. had ik een MK met 9 weken en in dec direct na het testen). Rust en tijd zijn dan ff heel belangrijk, hoe graag je misschien ook en kindje wilt en zwanger wilt zijn. Die ene maand maakt dan niet zo veel uit. Dikke kus (ook aan je vriend..)!
@ Visjes: je bent nog maar net een maand met de pil gestopt, dus verschijnselen kunnen natuurlijk duiden op vanalles, niet alleen zwangerschap! Hou je hoofd koel en probeer je er niet meteen NU al in te bijten, je bent net begonnen! Dan wordt het misschien te snel een obsessie... Ik duim natuurlijk voor jullie dat het wel een zwangerschap zal zijn, maar het kan net zo goed een opkomende ongi zijn.... Bij echte stress: testen! Alleen geeft een negatieve test meestal niet zo eel opluchting, omdat je het dan nog steeds niet zeker weet. Wacht daar dus misschien nog ietsjes langer mee (als het je lukt)
Anneliesje, heel veel sterkte meid! Vooral even de tijd nemen om dit even te plaatsen... Kom mij hier ook even aanmelden. Ga de laatste week voor mijn NOD in, ben benieuwd welke kwaaltjes ik allemaal ga voelen.
Lieve meiden, Helaas ga ik ook naar de volgende maand Het zag er allemaal zo veel belovend uit en zou extra speciaal zijn geweest deze maand maar het heeft niet zo mogen zijn. Gisteravond tijdens een romantisch etentje met mijn mannetje sprong opeens de dam zonder enige waarschuwing. Het lijkt wel 10x erger te zijn dan normaal. Ik sta te duizelen op mijn pootjes. Nogmaals bedankt voor jullie lieve berichtjes deze maand. Jullie allemaal veel succes en hopelijk allemaal met een mooie positieve test deze maand. Ik lees zo eventjes bij maar ik weet dat sommige meiden nieuwsgierig waren na mijn test die ik vanochtend zou doen. Liefs, Gaby
O Gaby, shit zeg, ik dacht echt dat het raak was. Dikke knuffel, hopelijk voel je je gauw wat beter, dit is natuurlijk zowiezo een rotmaand voor jullie en dat gaat nu dubbelop. Hopelijk in de volgende ronde raak. Dikke knuffel Moons
Gaby, wat erg voor je. Ik dacht echt dat het raak was, het was zo mooi geweest. Maar nu met volle moed op naar de volgende ronde, meid! Ik heb het idee dat mijn eitje eraan komt. Ik heb last van mijn onderrug, iets wat ik altijd voel als ik de heb en rond mijn vruchtbare dagen. Dat wordt dus klussen dit weekend!