Hey meiden.. Vanochtend weer getest met cb digitaal....en weer nega.. Ik weet het niet meer... Ik heb vannacht zo slecht geslapen en alleen maar liggen denken aan dat ik deze morgen een test weer ga doen...het was zo een teleurstelling vanochtend.. Heb ik nog enige kans dat ik zwanger ben? Als ik het niet ben...wil ik gewoon mn krijgen...dan kan ik verder.. Gisteren een gesprek gehad met mn mannetje...die is bang dat het een obsessie word..ja ik geef m groot gelijk zo te denken..heb afgelopen anderhalve week 9 testen er doorheen gesmeten..alleen nog maar bezig met 1 ding en ik ben niet meer vrolijk.. Sinds eind juni gestopt met pil..en heb nu al af en toe het gevoel niet zwanger te kunnen worden...is toch niet goed? Ga maandag maar eens langs de HA.... Kus van een nogal in de dip zittende Angeltje..
he meidje, je sterretje daalt zeker wel eens naar je moederschoot, maar dit doet het enkel wanneer het er zelf de tijd voor rijp acht, we moeten allemaal geduld hebben . Ik ben 20 dagen overtijd geweest en kan je verzekeren een marteling en het was ook niet prijs.... rustig z'n gangetje laten gaan, als je het forceerd lukt het toch niet, het beste is dat je zo ontspannen mogelijk bent. Ga er eens een weekendje tussenuit. Of neem voor je voor als ik binnen een 1/2 jaar niet zwanger ben dan ga ik alles eens laten nakijken, zo doen wij het ook. Ik zie me niet voor maart zwanger hoor, heb 9 jaar spiraal gehad, alles heeft z'n tijd nodig voor inorde te komen....
Hé meiden...dit is niet het nieuws dat we willen horen. Balen ... hopelijk meer succes in de volgende ronde.
Lieve Angeltje... sinds juni ben je gestopt. Gemiddeld rekenen huisartsen op zwanger worden binnen een jaar, dus daar zit je nog ruim binnen! Gewoon rustig aan doen, klussen rond ovulatie en dan komt het vanzelf. Als je gaat stressen, slaat het over op je lichaam en dat doet het zwanger worden geen goed. Ik begrijp je gevoel, maar er is op dit moment niets meer aan te doen dan gewoon ontspannen en er de tijd voor nemen. Veel succes!
Anneliesje: Heel veel sterkte! Gaby: Das balen! En niet verwacht. Ook het moment waarop het dan doorkomt, wat een timing...(NOT) Hopelijk kan je vol goede moed naar de volgende ronde. Liefs Doris
Jullie zijn schatten... Ik moet me er inderdaad iets minder druk om gaan maken.. Ik ga eind januari een weekje met wintersport..denk dat een goeie frisse neus halen wonderen doet... Bedankt voor jullie lieve berichtjes.. Kus Angeltje
Bedankt voor je berichtje! Moet zeggen dat het nog helemaal geen obsessie van mij is, ik ben gewoon nieuwsgierig hoe het allemaal gaat. Had me voorgenomen om in de loop van volgende week een test te gaan doen, gewoon es kijken hoe dat is. Kreeg vanmorgen de testen binnen die ik op de site heb besteld; wil m'n man zooo graag dat ik een test doe terwijl hij zei dat ik nog een weekje moest wachten haha Gaan straks gewoon een test doen, maar meer om te kijken hoe het werkt. Ik reken nergens op! @Angeltje; Kan me voorstellen dat het frustrerend is! Veel sterkte! @Gaby; jammer zeg! Beetje afgezaagd, maar hopelijk krijg je snel positief bericht!
heel veel sterkte toegewenst meis je cyclus komt vanzelf weer op gang maar kan soms wel iets langer duren maar ka ook zijn dat je je eigen cyclus weerhebt gr maria
Bedankt voor jullie lieve woorden. Wij hadden het graag ook anders gezien maar ja het lot heeft anders beslist. Liefs, Gaby
Visjes; Ik wens je heel veel geluk toe! Neem een ding van mij aan...wacht er inderdaad nog maar een paar dagen mee... (zegt de persoon die deze week al 9 testen verslonden heeft 8) ) Kus Angeltje
@Anneliesje, wat een vervelend nieuws meis! Wens jullie veel sterkte de komende tijd, en, wanneer de tijd daar weer rijp voor is veel geluk.
wat vind ik dat erg voor allemaal ............heb wel goed nieuws deed vanmorgen een test en zag een heel licht blauw streepje maar moest heel erg goed kijken , toen ben ik na de winkel gegaan heb een andere test gekocht ........en het is weer een streepje wel heel erg licht maar een streepje is een streepje dus kan het eigenlijk niet geloven en heb nog een test bewaard voor over 3 dagne ............................zullen we dan echt zwanger zijn?
Ha Tijgertje, volgens sommige wetenschappers kan je wel 5 dagen voor je eisprong al vruchtbaar zijn, maar zonder eisprong kan de bevruchting nog niet plaatsvinden. (Dat houdt dus in dat de zaadcellen tot de eisprong kunnen overleven) Daarnaast schijnt de HCGproductie pas echt op gang te komen na de innesteling (en dat is weer 5-10 dagen na bevruchting). De symptomen die je hebt kunnen dus niet van een bevruchting komen, maar wel van je naderende ovulatie! Dus ik zou zeggen: ga ervoor! Veel klusplezier!
Lieve GABY, Ik kom speciaal voor jou even op de site kijken... Wat sneu voor je... K moest steeds aan je denken afgelopen dagen... Het had zo speciaal geweest deze maand.. Nou, idd heel cliche om nu te zeggen volgende maand beter..! Maar ik hoop t echt voor je. Dikke knuf voor jou en je hubby:"KKKKNNNNNUUUUUFFFFFFF" Anneliesje: Wat erg voor jullie! Maar idd weet je nu dat je zwanger kunt worden. En ergens is het ook wel heel byzonder dat je lichaam dat zo regelt dat als het misschien niet goed was dat het ook 'afgestoten' wordt.. Sterkte met verwerken, want ook als was het nog zo kort het had wel... dus dat gaat je zeker niet in de koude kleren zitten! Soms denk je ohh nu zou ik uitgerekend zijn of nu zou het zo oud zijn.. etc.. Ik hoop voor je dat je gauw weer zwanger wordt! Jeetje wat ineens allemaal slecht nieuws zeg! Begin januari ging het zo goed.. het startte zo goed.. Nou, maar hopen dat het vanaf nu weer beter gaat.. @de rest: Allemaal veel sterkte,succes, wacht-ze en klus-ze Liefs Lin
Lievebeesje: een streepje is een streepje! Dus hiervandaan een voorzichtige felicitatie! (En succes met het "bewaren"van je derde test! )
Een streep is een streep, hoe licht ook, Gefeliciteerd meid, ik denk echt dat je zwanger bent. Liefs Moons
gaby balen meid zag er zo goed uit. anneliesje ik vindt het in een woord klote een dikke knuffel van mij Lieverheersbeestje hartelijk gefeliciteerd Moons jij noet volgen hoor! en als je niet luisterd krijg je billekoek! groetjes las