NOD Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fransje77, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Las: zit het lekker daar op die roze wolk?
    Houd je een plekje voor ons allemaal vrij?

2. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Nee Las, niet slaan, daar hou ik niet van, haha.

Ik hoop het echt dat ik volg, we hebben ons best gedaan, had op dag 24 een veeg bruin verlies, daarna niets meer, weet nog niet wanneer ik ga testen, morgen of maandag of dinsdag, kijk gewoon hoe ik erover denk als ik wakker wordt, ja of nee.

Liefs Moons

3. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Heb niet zo heel veel symtomen,

Alleen die veeg bruin, denk dat het misschien toch een innestelling was, zou 9 of 10 dagen na ei zijn geweest dus zou heel goed kunnen.

verder pijnlijke borsten en moeilijke stoelgang. Moet wel zeggen dat toen ik in mei zwanger was ik ook geen klachten had, alleen een wat moeilijke en vreemde stoelgang, dus wie weet.

Liefs Moons

4. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Spannend moons, ik duim voor je! :thumup:

5. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Dank je Noor, ik ook voor jou, nog een weekje.

Liefs

6. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Gaby, balen meid, ik las telkens mee hoe het met je zou aflopen. Helaas niet positief dus. Veel succes bij de volgende ronde

@Anneliesje, wat een vervelend berichtje zeg! Hopelijk voel je je gauw weer beter. Ook jij veel succes de volgende ronde.

@Lievebeesje, een voorzichtige proficiat, een streep is een streep toch?

Ik voel me goed. Heb nu al wel sinds de eisprong pijnlijke tieten. Maar dat zegt mij verder helemaal niks, want de vorige rondes had ik dat ook. Toen ik de pil slikte had ik daar nooit 'last' van. De afgelopen 3 rondes getempt. Nu dat ding in mijn nachtkastje gelegd, even normaal opstaan zonder eerst die piepjes van dat ding. Mijn temp was zelfs op de dag dat ik ongi werd nog 37,0 dus daar kan ik ook niks meer van aflezen.

Dus bij mij alleen maar nep symptomen en dus moet ik rustig afwachten tot ik eens geen rood meer aantref. We zitten nu in ronde 11. Maar het is de 9e maand voor het echie. (Heb een korte cyclus, dus vandaar...)
    Wij gaan in maart op vakantie, als het dan nog niet gelukt is, dan gaan we eens langs de HA. Want ik zou graag de spermakwaliteit van mijn vriend gemeten hebben. (Hij gelukkig ook)

Voor nu alleen maar W A C H T E N ! :) :) :)

Gelukkig is dit forum er om ons hartje te luchten want die mannen zitten niet altijd om al onze gedachtenspinsels te wachten hi hi.

7. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Thanx Moons, hier gaat het wachten me goed af hoor!
    Ben heel benieuwd, hoop op een spoedig positief bericht van jouw kant!

8. diana1980

diana1980 Actief lid

12 jan 2007
    232
    0
    0
    voor degene met een positieve test hartelijk gefeliciteerd.
    Voor de andere veel sterkte de komende tijd voor je NOD want dat is toch altijd weer zenuwachtig gedoe, zeker als je vage "klachten" hebt.

Mijn NOD is denk ik 18 jan.
    2jan. echo gehad, eisprong zat eraan te komen, savonds pregnylspuit gehad, 4 jan. iui.Het zaad was erg goed 12 miljoen goed bewegend dus we hebben goede hoop.
    Hier bij ons doen ze volgend mij de iui vlak na de eisprong dus dan zou mijn NOD ook woensdag de 17de kunnen zijn.
    Heb wel vage klachten, maar goed heb ook hormonen gebruikt.
    heb 4 dagen iets gevoelige linker(.)(.) en ben flink chagie, erug moe en steekjes afentoe in mijn buik.
    de pijn in mijn linker borst is sinds vanmorgen iets minder dus ben ik nog zenuwachtiger.maar ze voelen wel iets steviger en voller, maar dan kan ook inbeelding zijn

Ik ben er 2 jaar lang bijna niet mee bezig geweest, maar nu heb ik echt het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn, dus het zal echt een tegenslag zijn als het het niet is.(natuurlijk zal het voor iedereen die gewoon ongi wordt tegenvallen, dat snap ik)

Ik duim voor jullie, duimen jullie voor mij?

groetjes Diana

9. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    @Diana: jeetje meid spannend!
    Ik duim voor je hoor! Succes!

10. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    Er is nog zat plek noor dus allemaal volgen

groetjes las

11. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Oke, doen we! Toch meiden?
    Groetjes!

12. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    We doen ons best! :)

Had vandaag trouwens een negatieve test, maar ook niet anders verwacht natuurlijk! Mocht ik eind volgende week nog niet ongi zijn, proberen we het wel weer.

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik denk dat de ongi morgen van de partij gaat zijn, begin pijntjes te krijgen

14. kikkie

kikkie Lid

18 dec 2006
    89
    0
    0
    Gaby, wat balen voor je zeg. We hadden toch wat anders afgesproken?
    Het leek zo goed te gaan, he. Hoop echt voor je dat het volgende maand positief is!

xx ;)

15. kikkie

kikkie Lid

18 dec 2006
    89
    0
    0
    GEFELICITEERD!

16. kikkie

kikkie Lid

18 dec 2006
    89
    0
    0
    Anneliesje,
    Ook bij mij liepen de rillingen over me rug toen ik het las! Echt naar....
    Ik hoop dat jullie de moed vinden om weer verder te gaan, na een rustperiode.
    Ik kan alleen maar zeggen: sterkte!
    xx

17. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    @ moons.. wanneer ga jij dat testen?

ik denk dat ik gewoon maar afwacht.. en niet ga testen tot over 2 weken ofzo :( als het me lukt..

succes.. ook aan iedereen

18. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    anneliesje...tjee zeg,heb er geen woorden voor...

gaby,jammer zeg ik had er bij jou zo n goed gevoel over.

lievebeesje,hier ook alvast voor jou(een voorzichtige)gefeliciteerd!een streep=een streep toch? ;)

vanavond gaan we weer aan de klus aangezien ik vandaag mijn ei zou moeten hebben :D

dames,succes met testen,klussen en ik wil geen :evil: :evil: meer zien hier hoor!

19. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @Gabybaby: Ik heb je verhaal tot nu toe gevolgd. Het zag er allemaal zo goed uit. Balen, zeg.
    @Anneliesje: Sterkte!
    *Geeft aan beide virtuele knuf.

Ik ben zóóó moe! Ik kan spontaan in slaap vallen. Ik kan het nu even niet gebruiken. Ik kom net van een potentiële klant vandaan en zometeen moeten we weer naar een andere klant (eigen bedrijf). Ik ben ook best wel misselijk. Maar dat is verder geen bijzonderheid en ik verwacht dan ook dat ik binnen een week o.i.d. gewoon ongi wordt. Ik ga dus voorlopig ook niet testen.

20. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    @ Kikkie: hoe gaat het? Ik lees dat je nog niet ongi bent geworden? Ga je morgen testen?
    Spannend! Ik duim echt voor je!

xxxx

Deel Deze Pagina