NOD Januari

Discussion in 'NOD forum' started by Fransje77, Nov 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Hoi Roca,

balen van je temp. Is dit de eerste ronde dat je tempt? Ik hoop dat je ei zich snel laat zien.

2. Irene82

Irene82 Actief lid

Dec 20, 2006
    112
    0
    0
    hallo allemaal
    ik meld me hier ook aan....
    Gisteren ongie geworden, dus helaas door naar januari. Nod 16-01, weekend daarvoor lekker skiën, goed vooruitzicht!
    Succes allemaal!

3. Succes Irene en welkom

4. julie123

julie123 Actief lid

Oct 2, 2006
    323
    0
    0
    dag meiden,
    hier is het al wat rustiger, oma ligt nog steeds in coma maar ze praten momenteel niet meer van de benen te amputeren, heb vandaag het krantenbericht over ongeval gelezen, bwah! doet maar vies, maar voel me rustiger, ga haar veel bezoeken en ze ligt daar mooi te slapen... bedankt allemaal voor jullie steun !

veel succes en klussers...klussen maar!

groetjes en liefs,
    julie

5. erannick

erannick Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,356
    0
    0
    Melissant
    Na een cyclus van 37 dagen en afgelopen nacht heel veel krampen steken en buikpijn ben ik vandaag toch ongie geworden. heb me banner maar gelijk op 37 dagen gezet. :( :cry: :cry: dus mijn nod is geworden 26 Januari

6. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

Oct 28, 2006
    2,378
    0
    36
    Female
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey Dames

Ik ben er weer
    heb net 3 dagen achter mekaar een digitale ovu test gedaan maar GEEN smily maar als ik de test eruit deed stond er toch een licht blauw streepje ernaast is dat altijd zo?

Want anders heb ik m nog steeds niet gehad

7. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    he meiden,

ik doe helaas ook weer mee voor de 12e keer! Mijn vermoedelijke nod zal ongeveer 24-1-2007 zijn!
    Tijgetje dat klopt hoor die twee lijntjes als je de test eruit haalt! Ze geven in de bijsluiter aan dat je alleen maar op de digitale scherm iets mag aflezen en die strepen zeggen niets....wat ik wel vreemd is wanneer ik een smiley heb en ik kijk naar de strepen zijn ze allebei even donker en dat klopt als je ze vergelijkt met andere ovu testen maar ja alleen kijken naar het het gezichtje! Succes! Hoop dat die snel gaat lachen!

Succes allemaal ik duim met jullie mee!

liefs nina

8. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    hoi hoi allemaal,

houdt iedereen het nog een beetje vol?... ik hoef nog maar twee dagen te werken en dan ben ik lekker twee weken vrij (tja werken in onderwijs he! hihihi).. Ik heb ook ovu testen gedaan maar snap er geen zak meer van , mijn eigen berekeningen kloppen van geen meter!. Ik zou nu op dag 14 van mijn cyclus zitten, maar heb het gevoel dat ik ongesteld moet worden en de laatste 5 ovutesten waren negatief... brrrrr ik hou ermee op, ik ga gewoon lekker vakantie vieren en we zien het wel!

9. Niet meer actief

Vanmiddag lekker vrij, morgen nog werken en dan lekker vakantie! Geen twee weken, maar toch wel lekker hoor!

10. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

Sep 1, 2006
    494
    0
    0
    @julie123: Sterkte aan je oma en familie.

@ninaVI: Dat is, zachtuitgedrukt, balen. Ik hoop dat het snel raak is!
    * Hoop ik natuurlijk ook de rest. ;)

@erannick: Vervelend. :evil: Gaat het alweer een beetje beter?

@Irene82: Alvast veel skiplezier! :)

@Linda1980: Heerlijk... vakantie! 8)

@Iedereen: Succes met klussen! ;)

Ik vloeide deze keer gelukkig maar drie dagen. Daarna eigenlijk bijna niets meer gezien. Beetje vreemd, aangezien het normaal altijd een kleine week duurt voordat ik er helemaal vanaf ben.

11. Niet meer actief

Dat had ik deze keer ook! Beetje vreemd inderdaad, maar goed... Ben mn temperatuur ook een beetje in de gaten aan het houden en die blijft ook zo hoog. 37,2 das best hoog toch?

Maar goed, heb m vantevoren nooit bijgehouden dus weet niet wat het eerst was.

12. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

Oct 10, 2006
    1,193
    0
    0
    Hoi!
    Ik kom me ook aanmelden! Vanochtend kwamen de :evil: tjes me bezoeken en ga ik door naar ronde 2! Allemaal heel veel succes hier en hopelijk wordt 2007 een vruchtbaar jaar!

Liefs Chris

13. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Toch weer een hoop nieuwe meiden. Jammer maar het komt ooit goed.

Hier komt het ei er aan. Banner zegt vandaag maar ik denk morgen. Met het klussen zit het wel goed.

Ik hoop dat Januari veel nieuwe zwangeren brengt!

14. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

Oct 10, 2006
    1,193
    0
    0
    Hallo Nynke! Bevruchten dat eitje! :) :)
    Heel veel succes en natuurlijk plezier ;)

Liefs Chris

15. margaretha

Nov 21, 2006
    60
    0
    0
    hallo, ik kom me bij jullie aansluiten, ben vandaag ongi geworden dus hopen dat deze maand wat goeds gaat brengen..

16. margaretha

Nov 21, 2006
    60
    0
    0
    mijn cyclus is gelukkig regelmatig, dus dat geeft deze maand goede hoop!

27-25-25-25-28-27-26-25-28-28- ?

17. erannick

erannick Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,356
    0
    0
    Melissant
    Het gaat alweer beter ik kan niks anders dan mezelf er bij neer leggen. Ik hoop dat januari voor ons allemaal heel vruchtbaar is

18. Niet meer actief

Hoi o wat zijn er weer veel bijgekomen zeg :( niet echt hoopvol maar wel hoopvol het nieuwe jaar in he dames. Druk klussend. ;)
    veel succes meiden jennie72

19. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Heey meiden,

Ik meld me ook hier!
    Mijn NOD wordt 25 januari! En als het dan raak zou zijn ben ik uitgerekend op 4 oktober :( !
    Snap niks van mijn cylus! hij was zo mooi constant!
    Normaal 34 dagen dag 21 eitje en DPO 13 ongie!
    Nu dag 22 eitje DPO 11 ongie?
    Mijn gevoel zegt dat de periode van eitje tot ongie te kort is?
    Wie weet hier meer over?
    Bedankt alvast!

Liefs Pearly :(

20. poeipoei

poeipoei Actief lid

Nov 30, 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi meiden
    ook ik sluit me aan in de rij als het goed is moet ik me nod krijgen op 4 januari helemaal zeker ben ik er niet van want vorige maand was ik 7 dagen overtijd............... maar ga er vanuit dat dit eenmalig was omdat ik altijd een cyclus heb van 28 dagen en was laatste keer 8 december ongesteld dusssssssssssssss op naar 4 januari en rond de kerst naar de eisprong toe........

groetjes monique (alias poeipoei)

Share This Page