NOD Januari

Discussion in 'NOD forum' started by Fransje77, Nov 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik mag deze maand toch mee doen. Ik had als eerste topic onder NOD februari geopend omdat me ventje eigenlijk weg zou gaan voor me vruchtbaarste dag maar hij ging 2 dagen later weg, dus ik heb deze maand geluk dat ik nog mee doe. Me NOD is 23 januari. Ik hoop dat deze maand voor ons alle is weggelegd om zwanger te mogen worden.
    Dus misschien voor mij wel de 17e ronde raak, en dan hoef ik in februari niet terug naar de gyna. Alle meiden succes en voor degene die zwanger zijn gefeliciteerd.

2. jeskuh1981

Dec 9, 2006
    66
    0
    0
    noor en de andre ik duim ook voor jullie mee !

3. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

Oct 28, 2006
    2,378
    0
    36
    Female
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Ik heb een nat gevoel in me onderbroek
    Ben zo weer terug ff kijken wat het is

Gister avond was ik zooooo nat en erg draderig,
    en dikke doorzichtige slijm lijkt het

Nou tot zooooo

Liefs Tijgertje23

4. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Nou tijgertje, volgens mij moet jij gewoon flink aan de klus! Hup, wat doe je nog hier?! ;)

5. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

Oct 28, 2006
    2,378
    0
    36
    Female
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    JA JA Ik weet het maar mijn mannetje is zit in eibergen bij zijn ouders
    maar vanaaf kan het toch wel

en ik heb nog steeds pijn thv me eierstokken zou het nog steeds een eiersprong zijn

Liefs Tijgertje23

6. jeskuh1981

Dec 9, 2006
    66
    0
    0
    tijger hoop dat t loos alarm voor je is

7. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Zo klinkt het wel!
    Ik zou je ventje meteen te grazen nemen als hij thuis komt! De klok tikt ;)
    Zal hij vast geen bezwaar tegen hebben!

8. jikke

jikke Actief lid

Dec 7, 2006
    427
    0
    0
    friesland
    hoi tijgetje,
    ik had dat ook met mijn eisprong. Ik zou maar gauw gaan klussen vanavond. een vruchtbare kans zou ik zeggen.
    Succes en hou ons op de hhogte.
    veel plezier vanavond, we denken aan je.
    Liefs Jikke

9. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

Oct 28, 2006
    2,378
    0
    36
    Female
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    O jullie zijn echt schatjes hoor hihihi :)

Ik heb m al een berichtje gestuurt :D
    FF kijken of ie reageert

Liefs Tijgertje23

10. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Haha, nou die is vast ineens sneller thuis!
    Veel plezier! ;)

11. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

Oct 28, 2006
    2,378
    0
    36
    Female
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hij komt eraan

Hi hi hi Als ie thuiskomt zal ik m ff aanvallen

Liefs Tijgertje23

12. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

Oct 28, 2006
    2,378
    0
    36
    Female
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Ik heb kriebels in me buik

HELLUP

lol lol

hij is er bijna!

Liefs Tijgertje23

13. Linneke

Linneke Actief lid

Dec 28, 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    @tijgertje, hihi als je nat bent moet je niet naar de wc gaan, maar naar je man gaan... hahaha Nou, maar flink veel plezier als ie thuiskomt!

@Jikke: Nog van herte lokwinske en hoe fiene de oare ben it dast zsanger bist? Hast it ol ferteld of hoarst it noch efkes jimsels?Versta je wel fries trouwens? haha

@Jeskuh en Jolie en andere wachters: Spannennnnnd... Hoop dat het raak is! Jeetje 17e ronde Jolie... daar zakt de moed je ook wel van in je schoenen.. Dus je loopt al bij de gyn.. oeioei spannend

@ Noor, Doris, Moons en alle anderen: veel sterkte en suc6 en laat hier nog effe flink wat septembermamma's bijkomen..

Ik wordt zelf gek van het wachten.. ben al zover over tijd! Maar tests allemaal nega... huil, huil, snotter, snif..
    De verloskundige dacht dat ik géén eisprong heb maar ben al 4 keer zwanger geweest en heb 2 dochters! Dus dat kan niet.. Maar als je niet ongi wordt heb je waarschijnlijk wel veel minder vaak.. Maar alle 4 keren was het heel snel raak! En nu doet mn lichaam gewoon raar.. Werd ik maar gewoon ongi dan weet ik waar ik aan toe ben! Kan ik weer beginnen met tellen enzo.. Nu heb je ook geen flauw idee meer wanneer mn eisprong dan zou moeten zijn...
    Sorry voor mn klaagzang maar voel me zo zielig vandaag..!

Liefs Lin

14. Linneke

Linneke Actief lid

Dec 28, 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    @tijgertje, hihi als je nat bent moet je niet naar de wc gaan, maar naar je man gaan... hahaha Nou, maar flink veel plezier als ie thuiskomt!

@Jikke: Nog van herte lokwinske en hoe fiene de oare ben it dast zsanger bist? Hast it ol ferteld of hoarst it noch efkes jimsels?Versta je wel fries trouwens? haha

@Jeskuh en Jolie en andere wachters: Spannennnnnd... Hoop dat het raak is! Jeetje 17e ronde Jolie... daar zakt de moed je ook wel van in je schoenen.. Dus je loopt al bij de gyn.. oeioei spannend

@ Noor, Doris, Moons en alle anderen: veel sterkte en suc6 en laat hier nog effe flink wat septembermamma's bijkomen..

Ik wordt zelf gek van het wachten.. ben al zover over tijd! Maar tests allemaal nega... huil, huil, snotter, snif..
    De verloskundige dacht dat ik géén eisprong heb maar ben al 4 keer zwanger geweest en heb 2 dochters! Dus dat kan niet.. Maar als je niet ongi wordt heb je waarschijnlijk wel veel minder vaak.. Maar alle 4 keren was het heel snel raak! En nu doet mn lichaam gewoon raar.. Werd ik maar gewoon ongi dan weet ik waar ik aan toe ben! Kan ik weer beginnen met tellen enzo.. Nu heb je ook geen flauw idee meer wanneer mn eisprong dan zou moeten zijn...
    Sorry voor mn klaagzang maar voel me zo zielig vandaag..!

Liefs Lin

15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    @Linneke, bedankt we doen natuurlijk ons best om het bij de septembermama's nog wat drukker te maken. heb hier geen symptomen, dus verwacht niets , maar ja, je weet het nooit.

Hee, wanneer was je getopt met de pil?

16. Linneke

Linneke Actief lid

Dec 28, 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    Hé Noor, geen symptomen zegt niks, he? :) Ik had wel altijd gevoelige boops en groeiden ook, maar ik weet niet meer of dat al heel in het begin was..

Ik ben eind november gestopt met de pil. En 2 december was mn 1e dag laatste ongi... Dus erg lange cyclus of gewoon helemaal geen ongi? Anders moet ik maar eens langs de H.A. Ik las hier ergens dat je je eisprong of iig je ongi op kunt laten wekken met medicijnen.. Maar stel dat je dan nèt in je allervroegste zwangerschap zit.. en nog negatief test.. dan wek je de ongi op... Dat zou wel heel toevallig zijn.. waar ik ook alweer aan denk.. maar t zal maar gebeuren...
    Nou, ja ik heb ni al 3 testen verspild. Wacht eerst maar eens rustig af..

Liefs Lin

17. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    @Linneke: Tja, ik ben natuurlijk geen expert, maar volgens mij is het best mogelijk dat je in het begin na het stoppen van de pil nog heel erg onregelmatige cycli hebt en dat je daardoor nog geen eisprong, of nog geen ongi hebt.
    Ik weet wel dat ik toen ik na mijn bevalling 6 maanden later weer begon te menstrueren dat het ook in het begin nogal onregelmatig was. Dus wie weet omt het toch binnenkort wel op gang. hoop het voor je, kun je tenminste weer vooruit denken!
    Succes hoor! Houd ons op de hoogte!

gek he, dat je alle symptomen van je eerdere zwangerschap(pen) niet meer precies weet te plaatsen. Weet ook dat ik toen ontzettende (.)(.) kreeg, gevoelig ook, maar zou niet meer weten wanneer! (Toch maar opschrijven volgende keer.... Biedt wat houvast)

18. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Linneke dank je voor je bericht, 17 rondes op een kindje wachtten is zeker lang, maar als het goed is word wachtten altijd beloond. Bij jou schiet het ook niet echt op he. En al die negatieve testen word je ook niet vrolijker van. Ik hoop voor je dat je nog 1 test hoef te gebruiken en dat die gelijk positief is. Succes.

@ Tijgertje, hij is er zeker al dat je offline ben, hihi.

19. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Jolie: kom je gezellig naast me zitten op de wachtbank? Thee met chocola staan klaar! ;)

20. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Wat lief van je Noor, erg he dat wachtten. Ik zie dat jij eerder mag testen ik hoop het zo voor je. Misschien word 28 wel ons gelukstal, omdat we dezelfde leeftijd hebben. Ik moet zeggen ik word echt gek thuis, me ventje komt volgend weekend pas thuis en dan kan ik dinsdag testen. Ik wil echt niet meer terug naar de gyna in febr. Laat het aub raak zijn. Misschien wel een goed idee met ze alle op de wachtbank zitten, misschien als jij eerder zwanger ben is het wel besmettelijk. Dan verhuizen we gelijk naar september mamas.

Share This Page