Ik moet weer even aan de hobby: stofzuiger en dweil wachten beneden Alvast voor Tijgertje: (of moet ik nu tijger zeggen ) Nu maar hopen dat t raak is he?!?!
Ja, haha Tijgertje dr man is zeker thuis? Oeaaahahaha Die is druk nu... hihi Ja, is altijd goed om nog OP de dag van eisprong te klussen, toch? En je weet ook nooit of die kalender van de site precies is.. Jou eisprong kan altijd wat afwijken, he.. Beter nog efkes doorgaan dan! Vroeg ook iemand of je wel mag klussen op de wachtbank.. Nou, OP de wachtbank misschien beter niet, tussen de thee en choco en andere meiden.. haha Maar t zou toch niet best zijn als je alleen klust in de eisprong week... (ook sneu voor je hubbie..) Grtjs Lin (die melig wordt van het wachten..)
Ik kom vanavond wel weer even buurten. (Ben echt schandalig nadrukkelijk aanwezig zie ik als ik de afgelopen blz bekijk: oeps) Fijne middag meiden! Liefs Noor
Hoi hoi dames We hebben niet geklust misschien vanaaf We hebben nu ff gegeten boerenkool met spekjes Wel lief dat jullie aan mij denken maar ik probeer gewoon ff tegen m zeggen dat we ff een uur gaan slapen ofzo..... Hahahaha dus als ik weer offline bent dan weten jullie het Liefs Tijgertje23
Poe hee, wat spannend allemaal! Ik moest wel 12 blz. bijlezen. Wat jammer voor degenen die in de rode dagen zijn beland. Balen zeg! Op naar de volgende ronde! En volgens mij bespeurde ik ook een voorzichtige zwangerschap bij iemand..? Gefeliciteerd! Hier nog geen nieuws..
jee wat veel tekst weer te verwerken gekregen. Voor de positieve testers GEFELICITEERD! voor degene met de reddevils....sterkte en hopelijk de volgende keer beter nieuws. Nog 4 dagen voor MIJN NOD.....mijn moeder zei altijd....niet tevroeg testen, want dat had zei altijd..zere borsten, maar de test gaf het pas veel later aan....dus dat zal ik dan maar seriues nemen scheelt een hoop geld en frustratie. De pijn in mijn borst is iets minder, tis nu vooral mijn tepels, en met vlagen de ene keer wel de andere keer niet. groetjes diana
Dames, Na gisterochtend nega te hebben getest met cb digi heb ik 's middags een test van de kruidvat gekocht. In de middag gelijk getest en dacht niks te zien binnen een min. Test opgeborgen en vanochtend toen ik weg wilde gooien zag ik ineens een heeel vaag lijntje..! Vanmiddag gelijk naar de kruidvat gerend(koopzondag) en getest....en weer een vaag lijntje....! Maar ik hoef m niet tegen het licht aan te houden om m te zien... Natuurlijk gelijk cb digi erachteraan gegooid en die zei NIET ZWANGER!(had ondertussen veel veel appelsap gedronken) Kan dit komen omdat het nog te vroeg is.?..beide kruidvat testen geven een hele lichte streep.. Voel me op dit moment heel raar...doof gevoel..zal het echt? Meiden graag jullie oppepper, response, advies etc! Kus
Angeltje24 toch een voorzichtige gefeliciteerd! Een streepje is een streepje hoe vaag hij ook is! De cb staat erom bekend dat hij pas positief test als er veel hcg aanwezig is. Die van de kruidvat daarentegen is daar heel gevoelig voor. Hopelijk heb je hier iets aan. knuffels Aisca
angel digi testen hebben veel meer hcg nodig, duurt dus ook langer dan gewone testen. Ik denk dat je wel kunt uitgaan van de kruidvat thuis. Dus bij deze GEFELICITEERD. Probeer het maar met de gewone cb wedden dat die ook een plus aangeeft. groetjes las
Angeltje! Spannend! Een voorzichtige felicitatie ook van mij! Zou ik ook het lef hebben om te testen?
@Las, zie onderaan mijn banner hoe regelmatig... @Aisca, en jij dan? moet jij niet testen? Ik heb afgelopen woensdag en vorige week vrijdag 2 keer nega getest. Manlief zit nu inhet buitenland en durf niet zo goed te testen. Wat nou als de test positief is, dan moet ik het een hele week voor me houden! Dat kan ik nooit. Dan kan ik het misschienook maar beter niet weten. Toch? Ik hebvandaag iets met mezelf afgesproken: als de rode dagen a.s. vrijdag niet zijn aangebroken, dan ga ik testen. Dan duurt het nog 1 dag voordat manlief thuis komt, dus dat moet me wel lukken dacht ik zo. Hoop ik..
Thanx meiden voor jullie response ...ik hoop het zo..gaan morgen naar de HA. Toen ik net trouwens de test van de cb digi wilde verwijderen zag ik op het testje zeg maar 2 blauwe lijnen. 1 hele dikke en een wat minder blauwe maar wel heel duidelijk... Kan je ook van het testje zelf lezen ipv van het digitale venstertje.. Welke meiden hadden een positieve cb digi en dus ook 2 lijne op het testje zelf? Die 2 van de kruidvat, daar zie ik nog steeds 2 vage blauwe lijnen...ze zijn niet weg en ben dus ook niet gek..mannetje ziet ze ook.. Marieke..ik heb me de hele week suf getest en vanmiddag pas 'waarschijnlijk' posi...maar heel vaag.. Dus test nou maar meid, en dan vooral die van de kruidvat Kus van een verwarde Angeltje