NOD Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fransje77, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    @Angeltje, toen mijn digi test positief was en ik het staafje verwijderde was het eerste streepje licht en de 2e breed en donker.

2. Irene82

Irene82 Actief lid

20 dec 2006
    112
    0
    0
    Angeltje, echt vervelend die onzekerheid, hoop dat je snel een duidelijke pos. test in handen hebt.

Alle zwangeren GEFELICITEERD! Die door zijn naar volgende maand BALEN!

Zelf zit ik 2 dagen voor NOD, vandaag getest, maar negatief, te vroeg weet ik, maar ja ...heb maar eens geduld, vreselijk dat wachten he! Heb constant zo'n steken links onder in m'n buik, op plek eierstokken, precies zelfde plek en als ik nies, hoest of iets heel zwaars til voel ik het ook op datzelfde plekje. Vandaar maar ff getest.
    Ach ja zolang geen ongie is toch nog beetje hoop natuurlijk. Maar bereid me maar voor op de volgende ronde.

3. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Marieke21 ik heb anderhalve week geleden getest en deze was negatief. Vrijdag moest ik naar de ha wegens buikpijn en omdat ik zo overtijd ben. Ik heb toen een inwendig onderzoek gekregen, want hij was bang dat er iets met mijn baarmoeder aande hand was. Gelukkig is dit allemaal goed! Wel ben ik doorgestuurd naar de uroloog voor verder onderzoek evt. voor blaasproblemen. Als dat ook in orde is dan mag ik naar de gyn.

Moet eigelijk morgen weer testen, maar ik denk dat ik wacht tot mijn nod van januari (29 jan.) wacht. Wat zouden jullie doen?

knuf

4. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Aisca, van wie moet je morgenweer testen? Van de HA? Misschiengeefthet je wel eenhoop rust als je toch test? Als de uitslag weer negatief is, dan heb je geen nieuw nieuws, als hij postitief is, dan ben je blij! :D
    Het blijft wel moeilijk hoor, want elke keer als je test ben je zo hoopvol hè? Ook al houd je inje achterhoofd dat hij weer negatief zou zijn. Tenminste, zo werkt dat bij mij :)

Wat zouden jullie doen in mijn geval? Man in buitenland, wel flink overtijd. Ik wil het hem niet mail of telefoon vertellen. Zouden jullie ook danmaar w88?

5. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    @ Anneliesje...dat geeft me nog meer hoop! :D Teste nl vandaag met cb digi nega..maar op testje zelf 2 streepjes waarvan 1 lichter te zien..
    Gek dan dat er niet in het scherm stond ZWANGER...

De kruidvat testen van vandaag zijn volgens mij wel posi....op beide 2 hele vage streepjes...

Oooowwwww....ik hoop het zo!

Pas mn banner nog niet aan tot ik morgen naar de HA ben geweest... :rolleyes:

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw spannend, mn duimen draaien!

7. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    @ Angeltje, ik ga duimen voor je dat je morgen echt krijg te horen dat je zwanger ben. Voor mij geldt het ook een streep is een streep. Succes en we lezen het morgen wel.

@ Mariekje, over dat moet ik ook altijd over nadenken, me manneke is ook meestal in het buitenland. En ook al kan ik nooit me mond houden over iets tegen hem maar zoiets zou ik toch vertellen als hij bij me staat. Als ik jou was zou ik dat ook doen want dan kunnen jullie samen een feestje vieren. Ik hoop dat je een positieve test zal hebben.

@ Aisca, ik hoop dat je als nog deze week positief mag testen, en anders wens ik je succes bij het ziekenhuis, hopelijk is het niks ernstig. Me duimen draaien voor je.

Groetjes Jolie

8. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Bedankt voor jullie reacties. Ik moet van de ha nog een test doen. Heb er inderdaad elke keer de pest in als het negatief is, je hoopt er uiteindelijk toch op.

Marieke ik zou wachten tot mijn mannetje erbij is. Het is toch weer een speciaal moment, zeker als het positief is. Ik weet van mezelf dsat ik niet zolang mijn mond kan houden en al helamaal niet als het hierom gaat.

Nou ik ga lekker mijn bed in, ben helemaal kapot. De laatste tijd wel erg moe en heb morgen een drukke dag voor de boeg.

Fijne avond nog allemaal,
    knuffels.

9. Els2806

Els2806 Actief lid

Zo te lezen wordt het voor heel wat meiden spannend. Allemaal heel veel suc6 en dat ik de volgede keer maar veel mooie banners mag zien.

Veel plezier aan de klussers en een beetje rust voor de wachters. Alhoewel dat laatste waarschijnlijk niet echt realistisch is hé ;) .

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    volgens mij zijn de :evil: :evil: op de loer, heb precies ongi krampen.De temp is ook 0,1 gezakt dus :(

11. Linneke

Linneke Actief lid

28 dec 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen allemaal!

Veel succes vandaag voor de testers.. Wel even laten weten. hè?!

hier nog niks.. maar geen bloed is goed.... dus sprankje hoop, ook al test ik nega.. heb nu al n week niet meer getest, knap, hè? :)

Suc6 allemaal en sterkte met alles...

Liefs Lin

12. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Goedemorgen meiden,

Ik ga jullie verlaten, ik wordt namelijk, als alles goed mag gaan een September Mamma! Joepie, eindelijk 7 rondes na de mk terug zwanger. Ben blij dat het gelukt is en dat ik voor 6 februari terug zwanger ben, dan was ik namelijk uitgerekend als ik geen mk had gehad.

Jullie allemaal heel veel succes en ik zie jullie hopelijk terug bij September.

Liefs Moons

13. Niet meer actief

@Anneliesje: wat een vervelend nieuws zeg! Heel veel sterkte meid!

@alle zwangeren: gefeliciteerd!

Ik ga jullie helaas verlaten... ben afgelopen zaterdag ongesteld geworden...

14. kikkie

kikkie Lid

18 dec 2006
    89
    0
    0
    Bij mij hebben :evil: :evil: :evil: zich toch nog aangekondigd! :cry: :cry:
    Helaas, dacht echt dat het dit keer raak was... Je eigen lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden.
    Nou ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen!

15. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    moons zie je nou wel.
    Ik wist het!
    Wat gaaf zeg van harte gefeliciteerd ook voor hubbie,
    en we gaan er gewoon vanuit dat het deze keer goed gaat.

groetjes las

16. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Goedemorgen dames,

Ik kon dit weekend thuis niet op internet. Zo te zien heb ik een heleboel bij te lezen zeg.

Hier weinig spannends. Gister een test gedaan....negatief. Maar ook nog geen :evil: :evil: , dus ik hou de moed erin. Heb nu wel erg kramp hoor. Maar ja, dat kan ook betekenen dat de duivels in aantocht zijn.

Ik ga eens even lezen of er weer wat september-mama's bij zijn gekomen....

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Jaaaaaaaa moons gefeliciteerd!

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    moons, de tranen lopen over m'n wangen van geluk, oh wat ben ik emo....hopelijk mag ik je mee volgen als septembermams, daarstraks had ik ongi krampen nu weer niet meer, ben misselijk s'morgens al 2 dagen, maar dat heb ik meestal tegen einde cyclus periode, ook zijkanten borsten doen pijn

19. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Gaby meis, wat balen zeg! Het klonk inderdaad zo veelbelovend bij jou! Dat snap je toch niet he? Sterkte meis!

20. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    zico jij moet gewoon volgen anders krijg jij die billenkoek wat ik moons beloofd had ;)

groetjes las

Deel Deze Pagina