@Moons: Van harte gefeliciteerd meid! Ik ben héél blij voor je! Echt super dat je voor 6 feb. weer zwanger bent geworden! Ik hoop dat het deze keer allemaal goed blijft gaan! Gefeliciteerd!
Ja Zico, nu is het jouw beurt, ik ben mijn afspraak ook nagekomen, zit echt niet te wachten op billekoek, haha. Wanneer ga je testen meid? Liefs Moons
ohw we gaan weer de goede kant op hoor meiden! Kunnen nog veel meer zwangere bij! Zwangere meiden, gooi nog maar wat hormoontjes rond, maar niet teveel want jullie moeten het meeste voor jullie zelf houden he! Liefs ikke
morgen denk als ik niet ongi ben, normaal word ik de dag voordien altijd ongi, dus vandaag normaal ongi maar ....... nog nikske, ventje denkt dat zwanger ben , vroeg waarom denk je dat , gewoon ik heb dat gevoel zei hij.... we zullen zien he, ben wel echt misselijk en humeurig alle humeurig volgens hem he
Hier nog steeds geen duiveltjes...... Ik heb wel al 5 dagen ongi-krampen... Zou ik dan toch ?... Spannend !
duimen draaien weer op volle toeren meiden, voor jullie in een duim heb ik al bijna geen gevoel meer haha maar dat is een ander verhaal
Tjonge.. sinds gisteren even niet gelezen en wat zie ik: zwangeren! Wat goed... gefelicitieerd. En een bijna zwangere Angeltje Ben benieuwd wat een andere test aangeeft...
Ha Moons, wat goed zeg! Gefeliciteerd! Dit heeft zo moeten zijn, dus dan gaat het vast allemaal goed. Super! @Ronnie: wij lopen gelijk....spannend he?
Goeiemorgen! @ Linneke: Iid knap dat je al zo lang niet getest hebt! Volgens mij zou ik je dat niet na kunnen doen Ik hoop voor je dat het wachten gauw beloont wordt, ik duim voor je! @ MOONS! : GEFELICITEERD! Super! Heb je ons niet voor niks zo in spanning gelaten En nu flink genieten! @ Linda1980: Balen meid, trek die chocola maar uit de kast! @ Kikkie: Owh, wat kan je lichaam ook vervelend doen he! Sterkte! @ Juudje: Spannend! Zolang ze er nog niet zijn is er hoop! @Zico: Ik ben het met Las eens, VOLGEN @Ronnie: Heb je al een test klaarliggen? En voor de rest: SUCCES! Groetjes Doris
Bedankt voor je antwoord. Ja, ik dacht inderdaad bijna dat er iets aan mijn hart was. Pfoe... ik had het warm vannacht! En dat voor iemand die een ontzettende koukleum is en zelfs in een warm waterbed met pyjama en sokken aan slaapt.
Dag meiden, Ik zie dat het voor veel van jullie erg spannende dagen zijn nu. Aller eerst wil ik jullie allemaal veel succes wensen. Ik zit nu in mijn 3de ronde na een mk en mijn NOD is 18-1. Pff ik word gek van het wachten. Ik wil zo graag testen en het lijkt wel of ik nog maanden moet wachten. En dat terwijl het nog maar een paar dagen zijn. Bij de vorige rondes had ik niet zo'n sterke drang van testen, dus misschien dat het een goed teken is Ook voelt mijn lichaam zo anders, heb veel last van witte afcheiding en mijn borsten zijn helemaal opgezwolle. Ook wel wat buikkrampjes alsof ik wel gewoon ongie moet worden. Nou nog maar een paar dagen wachten dan maar. En dat geld voor vele van jullie. Maar wel lekker dat we op deze manier wat spanning van ons af kunnen praten. Liefs, Sereena
alle zwangeren gefeliciteerd. voor degene met ongi BALEN! voor de wachters..spannend! ik had vrijdag getest veeelts te vroeg natuurlijk(5dagen voor nod) en het was negatief.Mijn borst doet bijna geen pijn meer(kutkutkut als dat maar niks betekend.) ik ken mijn temp nu onderhand zo goed, dat ik eraan kan zien dat ik vandaag en morgen niet ongi wordt...ik heb meestal 36,8 na eisprong, maar hij was vanmorgen 37.0...meestal is hij de dag voordat ik ongi wordt gezakt naar 36,7 en de dag zelf 36,6 en dan wordt ik ongi...hopelijk blijft de temp nu hoog.