Hey meiden... Ik heb goed nieuws; Ik ben zwanger! Vanochtend met mannetje bij de HA geweest die ons met een grote lach feliciteerde na het zien van de test! Ik ben zo blij! Ik wordt eindelijk mama! Zit met rode ogen achter de comp! @Moons; Gefeliciteerd meis! Ik zie je vast nog wel verschijnen bij de september mama's! Ik wens iedereen die op dit moment overtijd ,een vermoeden heeft of heel hard aan het klussen is heel veel geluk toe...ik zal voor jullie duimen! Dikke kus Een overgelukkige Angeltje
hey, Super gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat er snel meer zullen volgen. En dat we dit maar vaak kunnen zeggen tegen de harde klussers onder ons. Liefs, Sereena
@ angeltje24 gefeliciteerd. zijn er mensen die eerst bijna zeker dachten te weten dat ze zwanger waren met symptonen, maar dat de symptonen minder werden of weg gingen, maar toch zwanger bleken te zijn. mijn man viel het gister op dat mijn tepels zo anders waren, donkeren(roder) en harder...dus wie weet....
@Diana..Ik had ongeveer een week voor NOD dat ik 3 avonden achter elkaar misselijk was, warme steken in lies en borst en rommelende darmen.. Deze symptomen verdwenen een paar dagen voor en tijdens NOD... Omdat ik steeds nega teste dacht ik dat ik het niet zou zijn.. Pas na 6 a 7 dagen overtijd kreeg ik last van maagzuur en slecht slapen in de nacht...Echter ik teste steeds nega...gisteren posi..en vannacht erg last van branderig gevoel in slokdarmen en maag... Pijn in de borsten is een goed teken..ik duim voor je! Kus Angeltje
Jaaaaaaaa Gefeliciteerd! Nou meiden dit gaat goed zeg Nummer 3 al vandaag, hebben we nog meer testers?
@angeltje 24 thank voor je antwoord ja pijn in de borsten had ik bij de eerst ook, dus toen mijn linkerborst pijn ging doen en ik erug moe ben, had ik echt het idee van yes.verder ook steekjes gehad. maar de pijn in mijn linkerborst is bijna weg, wat me erg onzeker maakt, wel dus harde tepels, ze zijn roder en nog steeds erug moe, lag gister om 21.30 in mijn bedje, bij de eerst was ik ook zo moe. zou graag nog een keer testen, maar tis nog te vroeg en mijn moeder had dat ook altijd, kwam ze bij de dokter met zere borsten, stuurde de dokter haar weer naar huis, was ze volgesn hem niet zwanger, dan zei ze al ok, tot over een week. hihi en ze had gelijk, ze is 4 keer zwanger geweest dus ze heeft ervaring.
Nou meiden wie is de eerst volgende die gaat testen? Ohww deze maand gaat zo goed, zou het misschien voor mij dan ook eens raak zijn, alvast een leuk vervroegd verjaardags cadeau zou ik niet erg vinden
@lisa84 gefeliciteerd en probeer en van te genieten, al zal de eerste 3 maanden zeker spannend zijn voor jullie.
@Lisa Gefeliciteerd meid! Geniet er maar lekker van en welkom bij de September mama's! @Juudje Heel veel geluk meis...ik duim me helemaal suf voor je! Kus Angeltje