NOD Januari

Discussion in 'NOD forum' started by Fransje77, Nov 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    @Ikke; wanneer ga jij testen?

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    uhhh ik ga het zo lang mogelijk uit stellen, wil proberen om het in iedergeval niet voor mn nod te testen.
    Als ik het volhou natuurlijk

3. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    haha, nee, dat wordt afwachten of je je kunt inhouden! ;)
    Ik denk dat ik zaterdagochtend ga testen (als er nog geen duiveltjes zijn althans)
    Heb helemaal nergens last van, ben alleen beetje moe, maar ja, dat kan door vanalles komen.
    Jij?

4. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

Dec 18, 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Dankjewel meis! Hoop dat t werkt!

Hoop ook dat jij de teleurstelling al een beetje hebt kunnen verwerken. Had het echt niet verwacht hoor, dacht echt dat het wel goed zat bij jou.

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Ja als ik er echt over na denk heb ik natuurlijk overal last van hahah
    Slaap al een week verschrikkelijk slecht, moeilijk inslapen vooral, maar ja dat heb ik wel eens vaker gehad, maar dan was het maar af en toe een nacht maar nu is het de hele week al raak dat ik slecht slaap, zie er ookniet uit lijk wel een vaatdoek.
    En dan vanaf vanmiddag ongi krampen, en verderheb ik eigelijk nergens last van.

Dus ja kan er eigelijk geen peil op trekken.

6. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    wat een geweldige dag zeg, voor wat betreft de zwangeren! Dat ruimt wel op op het NOD-forum ;-(

Van harte allemaal dames + jullie heren (die ook heel erg hun best hebben gedaan haha)

7. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Ooh wat irritant he dat wachten?
    Ik denk weleens: misschien voel ik alle dingen normaal ook wel, alleen word ik ze niet gewaar omdat ik er niet op let.
    Nou ja, het blijkt maar weer eens waar te zijn dat geduld een schone zaak is.
    nu ook maar hopen dat geduld inderdaad wordt beloond!

8. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Ik heb donderdag mijn NOD, maar aangezien ik MK heb gehad in december wil ik wachten met testen tot zaterdag... als de :evil: :evil: tenminste wegblijven...

9. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Tja met volle moed maar weer naar de volgende ronde he ;) ik kan er toch niets aan veranderen. Had gewoon mooi geweest maar het heeft niet zo mogen zijn. Hopelijk nu wel volgende maand!

Ik klink nu lekker luchtig :) maar moest toch wel ff :cry: hoor.

Ik hou de site in de gaten om te zien / lezen dat jij een positieve test in je handen hebt.

Liefs,
    Gaby

10. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ Jannes, je lijf is toch sowieso van slag na je MK, hoe weet je dan zo precies dat je NOD er aan komt? Of heb je je ei gevoeld? Rustig aan, hoor, niet te veel druk op jezelf leggen, je moet ook nog 'helen' na je MK!

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    wachten is verschrilkkelijk!
    Maar gelukkig heb ik een hele drukke week, dus ik kom er aardig door heen.
    Het liefst zou ik nu al willen testen, maar laat ik dat maar niet doen, aangezien hier ook 2 tuinmannen rond lopen en het 5 dagen voor mn nod is, en ja het wachten zal ooit toch wel eens beloond worden moet gewoon.

En normaal let ik ook niet zo op de kachten want ik wordt daar helemaal gek van of ik wordt nog gekker dan ik al ben :)
    Maar die ongi krampen viel me ineens zo op, dat ik dacht van hey dit kopt niet is veels te vroeg

@noor ik zie dat wij gelijk lopen, bijde over 5 dagen testen, oehww haha

12. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Ja spannend he? En Jannes gaat ook testen zaterdag, dus dan testen we met zijn drieen?!?! Nou dan 3x PLUS!

13. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

Dec 18, 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Nou, dat kan ik me helemaal voorstellen. Zou ik zelf ook hebben. En is niks mis mee hoor, ff lekker :cry: En inderdaad weer vol goede moed naar de volgende maand. Zit niks anders op meis.

Ja bij mij blijft het nog even spannend.

14. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Jeetje, wat een zwangeren! Allemaal van harte gefeliciteerd!

Ik ben nog volop aan de klus, vanavond maar even wakker worden als mijn hubbie thuis komt denk ik...

Ik hoop dat er snel nog meer positieve testen volgen!

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
    Ik ben het spuugzat, die rot :evil: :evil: zijn er toch, en kan niet eens ff normaal janken omdat er hier allemaal mensen rond lopen, en had al een slecht humeur en nu is die nog slechter

ik ga door naar ronde 15!

sorry hoor maar moest het echt ff kwijd :cry:

16. Linneke

Linneke Actief lid

Dec 28, 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    He GABY, ik vroeg me al af waar je bleef, had me wel voor kunnen stellen dat je even niet op de site zou komen.. Jee wat een teleurstelling.. Hoe gaat het nu met je.. Oh ja ik lees net je bericht je.. Ja natuurlijk moet je :cry: Logisch, het zag er ook zo goed uit.. Kan je maar weer zien dat het eigenlijk allemaal niks zegt, je lichaam trekt zich nergens wat van aan en doet wat het doet..

Heel veel sterkte iig, vooral nu er weer allemaal zwangeren zijn.. dan is het wel weer even extra hard, hoe je het de anderen ook gunt, (wat ik ook al heel flink en knap van je vindt) Je wilt zelf ook zo graag... Dus meis, hier een dikke virtuele knuf ******* (geeft big hug) en er maar weer voor gaan! Begrijpt je hubbie je een beetje..? (kunnen soms zo nuchter zijn, wat af en toe misschien ook wel goed is..)

Liefs Lin

17. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    HEeeeeeeeee neeeeeeeeeee ikke: wat balen! Getsie!
    Hier een virtuele knuffel: **HUG**
    Trek maar gauw een reep chocola uit de kast, of, beter nog misschien: buiten even potje janken (niet in de nieuwe tuin dan maar)
    Sterkte meid en hopelijk in de volgende ronde een supersucces!
    Liefs Noor

18. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Ik weet exact wanneer ik mijn ei heb gehad. Voelde hem en heb dus ovulatietest gedaan (was positief). Vaak is cyclus van slag na MK, maar die van mij gelukkig niet.

Ze twijfelen bij mij ook of bloeding op 25-12 MK was of al 1e menstrutiebloeding. Ik heb namelijk niets gemerkt van het afstoten van het vruchtje. Kan dus ook zijn dat ik het eerder verloren ben toen ik licht bloedverlies had.

19. diana1980

diana1980 Actief lid

Jan 12, 2007
    232
    0
    0
    ik heb vanmorgen getest maar helaas negatief, maar het dan ook 2 a 3 dagen voor NOD, dus we houden moet.Ik wil zaterdagweer tesetn als ik dan nog steeds geen :evil: :evil: heb....dusss...hopelijk 4 dikke plussen...

20. Linneke

Linneke Actief lid

Dec 28, 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    @Ikke1981 Voor jou ook een hele vette knuf ******* (geeft big hug) Wat sneu voor jou!!! Die rot :evil: :evil: :evil: 's ook!!! Nou, ja kun je weer opnieuw beginnen te tellen! Doe je ook iets met tempen e.d of voel jij je eizelf?? Of gewoon klusserdeklus en dan zien we wel??
    Sterkte iig vandaag, om je goed te houden terwijl je het liefst even een potje wilt :cry:

Liefs Lin

Share This Page