Hallo dames, mag ik me aansluiten bij jullie ben gisteren na 13 dagen dpo ongi geworden. Nieuwe cyclus nieuwe moed.....nieuwe kansen..... Ik heb m'n superklusdagen op 30/12-31/12-1/1 Dus wie weet brengt het nieuwe jaar ons een vruchtbaar iets......mijn niet ongidag is op 14 januari als de cyclus het zelfde is als nu, heb ze berekend op internet.
goede morgen alle nou zie dat er weer dames bij zijn gekomen dat is erg balen wens jullie heel veel succes toe en dat 2007 voor ons alle geluk gaat brengen ' hier zijn de kerst inkopen klaar hoop ik hihi had geen zin om morgen nog alles te gaa doen want dan is het mega druk meiden allemaal heel veel succes gr maria
Hé Zico! Gezellig hier! Wel heel jammer natuurlijk dat we december moesten verlaten... Maar ja, zoals je zegt: weer nieuwe kansen! Haha, we hebben dezelfde superklusdagen! Zal niet zo'n probleem worden denk ik. De stemming zit er dan in ieder geval al goed in! Gaan we zelf ook nog ff vuurwerk creëren, Liefs Chris
He meiden, Weer een aantal meiden naar Januari, balen. Maar wij gaan met z'n allen 2007 eens heel erg goed beginnen of niet? Klussen rond de jaarwisseling en dan halverwege januari allemaal een positieve test! Liefs Moons
Hey ladies, Ik heb 5 januari mijn nod, vandaag is mijn ei! Had eerst langere cylcus, maar nu is mn cyclus 6 dagen korter! Ben hier dus wel heel blij mee! Opnaar het nieuwe jaar! Liefs Syl
Hoi NinaVI Dan heb ik m niet gehad dus..... Wel jammer Heb een vraagje aan de dames Wat is het beste om de dag vrijen of om de 2a3 dagen vrijen? Meestal doen we het om de 2 of 3 dagen maar ong 2 en een halve week krijg ik jeuk van onder ik geneer een beetje Liefs Tijgertje23 Ik hoop voor ons allemaal dat het jaar 2007 een vruchtbaar jaar wordt!
GOEDE MORGEN tijgertje kan zijn dat je een schimmelinfectie hebt zou toch langs de HA gaan Sylvia dat is toch wel fijn dat het met 6 dagen is ingekort je cyclus meiden hopelijk gaat 2007 voor ons alle een super begin worden gr maria
Hallo allemaal, Ik kan me hier ook melden, ben net ongesteld geworden. Maar ben niet heel erg teleurgesteld want het was nog maar mijn 1e ronde dus.... Iedereen fijne feestdagen gewenst! Ik lees hier wel weer mee, zal hier nu even wat minder te vinden zijn, zit nu op dag 1 X Nikkie
Hallo! Ik hoor hier ook bij! Ik weet alleen niet wanneer mijn NOD is, mijn eisprong heb ik nog niet ontdekt... Ik gebruik ovulatietestjes en in temp dus het moet goedkomen! Zit nu op dag 14 dus..... Ach we zien het wel weer. liefs Marsab
kan je een inestelingsdip hebben op dag 13 ? Ik heb maar een goede 2 dagen een ongi gehad, dit is wel erg kort he en dan niet veel tegenover vorige keer.... Was precies vuil bloed, niet mooi rood als vorige keer, wat moet ik nu?
hoi meiden. nou mijn testjes worden ook steeds duidelijker . hoop dat ie morgen echt positief is.... kan alleen maar wachten he.... xxx
Hoi meiden! Het klussen is weer achter de rug! We gaan nog wel door aangezien ik niet geheel zeker ben of ik mijn ei al heb gehad... Kortom tot aan mijn nod nog maar ff om de dag klussen Fijne feestdagen!
Hier zijn we toch nog aan het klussen. Ik heb mijn ei wel gehad maar toch! Zo blijft het wachten nog leuk!
Hoi meiden, Ook ik kom me melden bij de "januariclub". Vandaag ongesteld geworden. ](*,) Wij zijn niet heel actief bezig met het zwanger worden, maar gaan een beetje met de flow mee, we zien het wel. (Al weet je op zo'n eerste dag altijd wel waarom je het nou helemaal niet erg zou vinden om dit maandenlang te "missen"!) Klussen is uiteraard altijd welkom haha. Meiden, allemaal succes met wachten / geduld hebben / testen en klussen en op naar een vruchtbaar 2007!
Hey meiden, Ik moet me hier ook melden. De hebben zich gisteren gemeld. Maar het gekke is dat ik het nu bijna al niet meer ben? Heeft iemand dit ook gehad? ongeveer 1,5 dag ongesteld? Liefs Evi