EEn dagje niet achter de computer en wat zie ik allemaal zwangeren. JOEHOE wat goed! Lisa84, Moons en Angeltje24 (zei het toch) van harte gefeliciteerd. Geniet ervan meiden! Knuf.
Hi ladies, Gezien ik (na de 3e MK) wederom op de wachtbank zit naar mijn NOD meldt ik me toch nog ff bij jullie aan. Ik verwacht dat mijn NOD tussen de 24/01 en 27/01 zit. Ik heb wel duidelijk aangevoeld dat ik vorige week in mijn vruchtbare periode zat maar wanneer mijn ei gesprongen is? Wel netjes om de dag geklust vorige week. Dusssssssss wie weet. Ik heb wel wat bloedonderzoeken laten doen na mijn 3e MK maar ik krijg daar pas half Februari daar de uitslag van. Maar de Gyn heeft gezegd dat we het gewoon nog mogen blijven proberen... Ik ben zo vruchtbaar als de #%#@% maar (in 7 mnd tijd 3x zwanger geweest) echter zwanger blijven is een "probleem", maar goed we blijven positief.... Greetz Silla
Lieve Moons, Angeltje, Lisa, Lievebeesje en Ronnie: Van harte gefeliciteerd! Caitlin: spannend... IK ben benieuwd Voor er weer vragen komen: ik ga vrijdagochtend testen ivm husband in het buitenland
O jee ben weer te snel geweest. Was nog aan het lezen en toen zag ik dat Lievebeesje ook zwanger is en nu ook Ronnie. De dag kan niet meer stuk. Van harte! Stooi allemaal even wat hcg rond dan vang ik even wat! Hahahaha. Zeg hoe is het daar boven op die roze wolk? Knuffels
alweer een paar zwangere erbij gefeliciteerd meiden! Geniet ervan! Ja inderdaad ik wil ook wat hcg vangen! Liefs Pearly
hallo allemaal, ik hoor hier eigenlijk niet NOD 3 feb. maar ik lees stiekem met jullie mee, en jullie hebben echt een werelddag vandaag! =D> hopelijk allen op de wachtbank net zoveel succes als deze dag.... enne als jullie dan toch bijna allemaal zwanger worden kom even wat hormoontjes bij feb topic brengen ik hoop voor jullie allemaal op nog veel meer ++ testen!
heee moon ik lees net dat je ook een septembermama wordt, zie ik je daar wel weer! gefeliciteerd. je vroeg mij naar symptomen.. - moe voor 10 -zere boobs - weinig eetlust - duizelig en miselijk bij vlagen en natuurlijk geen menstruatie...... toppie joh he meiden kom op he test ook maar gauw positief! dikke kus triez
Wauw! Ik had in de pauze al snel gekeken en toen waren er al een hoop zwangeren bij, maar nu is het helemaal feest! @Ikke: wat naar zeg! Die stomme rot ook. Het is al erg genoeg dat ze komen, maar waarom moet het dan ook nog zeer doen!
@Ronnie; Gefeliciteerd meid! Welkom bij de September mama's! @Aisca; je gevoel had het inderdaad goed...thanx Het is inderdaad een topdag...word een beetje druk op die rozen wolk Maar er kunnen er altijd natuurlijk nog meer bij! 8) Ik wacht op jullie dames! Kus Angeltje
Gefeliciteerd allemaal, wij zijn nu druk in de klusfase (echt rot) en ik wens iedereen heel veel geluk nog deze maand
Moons, Angeltje, Lisa, ronnie en de rest die ik nog niet gefeliciteerd heb GEFELiCITEERD! zoveel posi testen ineens ik moet nog even afwachten of het raak is..
Helaas helaass....ook bij mij kwamen vandaag ...Stiekem kreeg ik een beetje hoop want ik ben normaal vrij regelmatig ongi en nu 2 dagen overtijd.... Maar jah... op naar de volgende ronde! Voor alle zwangeren : gefeliciteerd! Voor alle klussers : succes!
Zo hehe, heb geloof ik eindelijk alles een beetje bijgelezen! Kan ook niet ff een dagje gaan werken Maar wat geweldig hoeveel zwangeren vandaag zeg! @ diana 1980: Hopelijk heeft je temp. gelijk, alleen nog niet genoeg hormoontjes! @Angeltje en Lisa84, Ronnie : GEFELICITEERD! Super! Geniet ervan en nu op die roze wolk jullie! @lievebeesje: Dubbel gefeliciteerd dan maar 8) @Zico: Als de er nog niet zijn kan het toch nog gewoon? Misschien gewoon nog wat te weinig hormoontjes! @Juuudje: En? Ik ben ook druk aan het duimen voor je! @ikke: jeetje meid, das echt balen! Hopelijk heb je het er ff lekker uit kunnen janken.En maar 2 plakken cake? wat een zelfbeheersing ..knuf @silla: Jeetje, das wel heftig zeg 3x in 7 mnd! Hopelijk dat het deze maand dan eindelijk is mag gebeuren! Ik duim voor je! @ alle wachters: ohhhhhhhhhhh wat duurt wachten toch lang he! 8) En voor de zwangeren, kom op met die hormoontes, strooi ze rond ik sta klaar om ze te vangen! 8) Groetjes Doris