Balen boogschutter! Je hoop voor deze ronde in een klap vervlogen... Veel succes in de volgende ronde! Knuf Doris
hallo iedereen , Ik ben nieuw hier op deze site. Ik ben dus Severine en wij zijn al "19" maanden aan het proberen.In november ben ik nog gecurruteerd geweest doordat ik een zware baarmoederontsteking had en die met anti biotcia niet wegging. Groetjes
Hey lieve Lisa84, Moons en Angeltje24 van harte proficiat en heel veel geluk de komende maanden hoop dat alles goed en blijft zitten hebben jullie echt verdiend Sorry dat ik er niet laatst was maar heb m zover gekregen dus zit ik nou op de wachtbank rustig af te wachten Heb verder ook niks me temp was eergister 36,6 en gister 36,6 en vanmorgen was het 37,1 maar houd gewoon moed bij mekaar OOWWW Ik ben zooooooooblij van jullie krijg een heel warm gevoel En de andere die ongi zijn geworden heel veel sterkte bij de nod februari Heel veel liefs Tijgertje23
Hey Lineke Nou we hebben toch gister nog geklust hoop dat we op tijd waren hi hi hi en hoe gaat het met jou Liefs Tijgertje23
Ik wil eigenlijk wachten tot volgende week zaterdag, maar mezelf kennende moet ik me vanaf as zaterdag al inhouden Maar op dit moment zeg ik dus nog volgende week zaterdag (26) 8) Maar dat duurt helaas nog heeeeeeeeeeeel lang We slepen elkaar er wel doorheen Groetjes Doris
joehoe weer wat zwangere erbij meiden van harte gefeliciteerd en jullie mannetjes ook aankomende testers heel veel succes klussers doe je best gr maria
Alle zwangeren van harte gefeliciteerd. Ik zit net als zovelen op de wachtbank. Voor het eerst maak ik me er druk om. Mijn motto was: helemaal te gek als het zo is, zo niet dan komen er nog meer rondes. Voor het eerst heb ik dan ook verschijnselen die bij een zwangerschap kunnen horen. Ben nl. 2 dagen misselijk geweest en ik heb ontzettende zware en zere borsten. Was vanmiddag in de stad en moest bij Prenatal naar binnen en hoe triest ook, schaam, schaam, ik heb een zwangerschapsjeans aangepast en het leek best op een buikje. Meiden veel geduld gewenst, ik ga donderdag testen als er nog niets aan de hand is. Liefs Flore
Flore, ik duim voor je, het gaat de goeie kant op met de testers, dus jij kan er ook nog wel bij. Hopelijk mag je die broek gauw kopen en dragen. Liefs Moons
nou meiden, ben weer een beetje tot rust gekomen. eindelijk Ik zou eigelijk naar feb moeten maar vind het hier nog veels te spannend en gezellig, dus blijf jullie nog even lastig vallen, of jullie willen liever dat ik weg ga