Ik zal proberen om te wachten tot mijn nod....dus over 9 daagjes. Maar als ik het gevoel heb dat de zich gaan melden dan test ik niet....zonde van de test.
Ik ken mezelf, dus ik heb hier in de webwinkel die teststrips gekocht, 3 voor 4 euro geloof ik 8) Vorige maand 2 van gekocht maar toen werd ik optijd ongi dus had ik ze niet nodig. Nu dus nog 6 stuks liggen Als die positief aangeven ga ik wel naar de winkel voor een digi van cb (jaja, ik ben niet zo goedgelovig ) ben met deze dus iets minder zuinig als met die duurdere. En ik moet zeggen, bij mij helpt testen altijd wel ook als ie nega is, zet me weer ff met beide benen op de grond, kan nogal doordraven Groetjes Doris
alle zwangere van harte gefeliciteerd. gaat lekker hier. hoop dat het zo blijft vorderen en dat ik me volgende week bij jullie mag aansluiten. groetjes peggy
Zo hee gaat goed hier! gefeliciteerd vor alle zwangeren \/ \/ ! Ik duim voor de rest! Hier nog hard klussen...(zijn ergere dingen hihi)
Jeetje dat is heel leuk om te lezen dat er veel zwanger zijn geworden. GEFELICITEERD MEIDEN! En ik hoop dat bij de andere dames volgende maand wel raak zal zijn voor jullie. En voor de wachttende: Me duimen draaien voor jullie, en mij natuurlijk. Liefs Jolie
Jeetje ladies, Dit lijkt op een zeer vruchtbare maand! Dat beloofd wat voor degene (zoals ik) die op de wachtbank zitten! GEFELICITEERD ALLEMAAL !
Ooooo meis, wat geweldig! Gefeliciteerd! Ik heb helaas gister weer negatief getest. Maar zolang de er nog niet zijn heb ik nog hoop!
Hallo dames, heb deze vraag ook al in het 'zwanger worden' forum gesteld, maar ben toch wel heel erg benieuwd wat mijn mede-NOD'ers hiervan weten. Welke test is nou heel gevoelig voor hcg? Ik heb nu 2x negatief getest met Predictor, maar ik lees net hier op het forum dat Predictor niet zo snel positief is. Dat deze test een vrij hoog hcg gehalte nodig heeft. Kunnen jullie mij wat test-advies geven? Ik zou die van de site wel willen proberen, maar ik heb die betaalmogelijkheden niet. Heb geen creditcard of Ideal. En ik kan wel zelf geld overmaken, maar dat duurt zo lang :-k
Goeiemorgen meiden! Alle kersverse zwangeren lekker geslapen op hun roze wolk? @ Jolie: Mijn duimen draaien ook voor jou! @ Silla: Heb mn nod tegelijk met jou, hopelijk krijgen wij ook weer zo'n positieve testen golf @ Juudje: Ik ken alleen de testen van deze site, daarvan zeggen ze dat ze iid wel gevoellig zijn. Maar toen ik daarmee positief testte was de cb digi ook positief (helaas niet goed gegaan) Dus kan je niet zeggen of er veel verschil in zit qua gevoeligheid. Maar er zijn vast anderen die je het wel kunnen vertellen! Succes! Groetjes Doris
vanmorgen weer een temp. van 37.0 dus vandaag en morgen nog niet ongi.....maar goed donderdag is het 2 weken geleden van de iui dus het kan nog, maar ik hoop dat ze wegblijven. Heeft er niemand vandaag een testje gedaan? na al die positieve verhalen van gister, ga je er een beetje vanuit dat er vandaag wel weer een hoop positief getest wordt...tenminste dat hopen we voor elkaar toch? groetjes Diana
Hier alles rustig. Wat me is opgevallen de laatste maanden is dat mijn baarmoeder altijd hoog blijft tot de dag van ongi. Maar nu is hij alweer enkele dagen gezakt en geen ongi te bekennen. Misschien een goed teken? Helaas nog een week wachten voordat ik kan testen.....
juudje ik zou kruidvat proberen blijkt ook goed en gevoelig te zijn. Diddl ben het eens gaan bij houden maar de eerst week toen ik wist dat ik zwanger was veranderde niet erg veel aan mijn bmm. Dus volgens mij kun je daar ook geen pijl optrekken. Was net het zelfde als dat ik ongi moest worden. groetjes las
Ik heb nog steeds last van doorzichtig, reukloos, rekbaar slijm. Ik heb het nu eens beter bekeken en gevoeld. Draadjes getrokken. Lekker zo op de vroege ochtend. Zou zoiets ook een symptoom van een infectie kunnen zijn? Ik heb in ieder geval geen jeuk o.i.d. Ik was gisteravond aan het overwegen om vanmorgen vroeg een testje te doen. Ik heb het toch maar niet gedaan omdat het zo'n stressbende op de zaak is. Misschien morgenochtend (of wellicht is het wel helemaal niet meer nodig ).